kasper Odesláno Únor 8, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 8, 2011 zdravím všechny přítomné jsem amatér co se tyče konzolí ,ale v pc a noteboocích se vyznám. Chtěl poprosit o pomoc při flashi ninteda wi budu rád za jakoukoliv radu a pomoc děkují kasper (kontakty mám napsaný v profilu ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 pes.vboude Odesláno Únor 8, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 8, 2011 Napiš mi PM s informacemi o svém Wiičku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 mirecek74 Odesláno Únor 12, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2011 krásný den přeji Zakoupil jsem si v Americe wii a nejdou mi na tom hrát hry vím proč ,protože je to v jiné normě a ne v evropské a chci se zeptat ,jde to nějak přeladit z americké normy na evropskou normu??Děkuji Mira Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Jedi_James07 Odesláno Únor 12, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2011 Správně, koupil sis NTSC verzi konzole Wii a u nás se prodávají PAL hry. O přeladění nic nevím, ale když si hackneš Wii tak ti ty hry půjdou/budeš moct stahovat z netu hry. Viz: http://console-forum.net/tema/42205-topic-pro-zacatecniky-26-11-2009 (hledej FAQ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Hexer Odesláno Únor 15, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 15, 2011 Presne jak pise Jedi... je zbytecne ho predelavat z verze U na E... po soft uprave mu bude jedno co bude chroupat :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
kasper
zdravím všechny přítomné jsem amatér co se tyče konzolí ,ale v pc a noteboocích se vyznám. Chtěl poprosit o pomoc při flashi ninteda wi budu rád za jakoukoliv radu a pomoc
děkují kasper (kontakty mám napsaný v profilu )
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky
4 odpovědi na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze