Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PSP 3004 - otázky ohledně displeje a UMD mechaniky (problémy)


tfbilly

Otázka

Prosím o radu ohledně problémů s displejem po výměně a s UMD mechanikou. Mám PSP 3004 (TN HEN - C + Prometheus iLoader ), nechal jsem vyměnit displej (prasknul) ofiko v obchodě abych předešel problémům ale nezdá se mi, že je vše ok..

Ve tmavých scénách, když třeba nahrává LBP, tak vidím po přibližně polovině displeje asi tak 100 malinkých zelených bodů, ale nevypadá to jako death pixel, je to ještě menší, v jiných barvách nevidím žádný problém, jen u těch černých/tmavých scénách.

Další věc je lehký viditelný rámeček kolem displeje asi tak 3 mm od konce dispeje po celém obvodu.. je to vidět jen občas ale třeba v menu to vidím pořád..

PSP jsem koupil za hubičku od kámoše a nevím, jak má vypadat správný displej, tak Vás prosím o radu.. jsem s PSP začátečník.

Další věc je UMD mechanika... měl jsem možnost vyzkoušet jen 1 disk, ale disk to ani nenačetlo.. tedy jednou jo, ale jinak ne, pořád to chce disk načíst, je to slyšet, ale nenačte ho.. disk byl krásně čistý bez známek nečistot a škrábanců..

Je nějaký program na diagnostiku displeje a UMD mechaniky?

Moc díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Žádný zelený body na displeji rozhodně být nemají a co se týče mechaniky mám stejný problém-jsou 3 možnosti....

a: poškozené čtecí zařízení umd mechaniky

b: špatně nastavené recovery (možná pluginy nebo umd iso mode)

c: odpojení UMD mechaniky od základní desky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Žádný zelený body na displeji rozhodně být nemají a co se týče mechaniky mám stejný problém-jsou 3 možnosti....

a: poškozené čtecí zařízení umd mechaniky

b: špatně nastavené recovery (možná pluginy nebo umd iso mode)

c: odpojení UMD mechaniky od základní desky