pepan12 Odesláno Únor 27, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 27, 2011 Mám PS3 320G slim firwar 3.55 aktualizován na 3.56 nevíte jestli se na ní dají hrát stažené hry a jestli ano jak a co musím udělat aniž bych si poškodil konzoli jsem úplnej nováček a nevyznám se v tom a to sem o tom čet docela dost ale moc sem toho nepochytil tak prosím někoho o radu a vysvětlení děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panther Odesláno Únor 27, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 27, 2011 Ne nejde na 3.56 LOCK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan12 Odesláno Únor 27, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 27, 2011 A ještě se chci zeptat jestli se dá konzole počeštit a co je to Lock asi hloupá otázka že ale já těm cizím názvům nerozumím tak se omlouvám za tuhle asi hloupou otázku ale děkuji za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panther Odesláno Únor 27, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 27, 2011 na ofw nejde a na cfw to zatim neni (OFW je 3.56 např) LOCK je zamknout vlákno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepan12 Odesláno Únor 27, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 27, 2011 A zamknout vlákno znamená co jako že nejde rozkódovat neboli rozjet hru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filip2142 Odesláno Únor 27, 2011 Nahlásit Share Odesláno Únor 27, 2011 Pobavil si mě:D za prvé na 3.56 což je OFW (oficiální firmware od sony )nejdou hrát stežené hry ,pouze kdybys měl 3.55 tak by to šlo ,ale ted už stím nenaděláš nic prostě hry si musíš kupovat a to LOCK znamená že zamkneme toto diskuzní vlákno! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...