Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PSP nereaguje jen svítí kontrolka :(

kikonet

Otázka

Mám dotaz, koupila jsem si již flashnuté PSP 2000 slim. Nejdříve jelo bez problému, ale najednou zhasl displej a konec. Teď nejde zapnout a jen svítí kontrolka. Žádný zvuk, nic. Když to dám na nabíječku tak svítí jen kontrolka, ale pořád nejde zapnout. Zkusila jsem i restart a prostě se PSP nechytilo. Jsem amatérka, a tak mi pomůže každá rada. Děkuju :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

hmm... na některý konzole s určitějma deskama se to zkrátka nepsalo no, ale myslím že to byl případ jenom flashnutelných desek. každopádně máš jedinou možnost. Sehnat si pandoru (servisní baterie) a vyrobit si mms (něco jako servisní paměťovka)

Máš v okolí někoho kdo má taky psp ale flashnuté? Pokud ne musíš buďto pandoru koupit (stojí cca 200, jak kde) nebo kuchnout tvoji současnou baterku a trochu upravit. je potřeba fiknout jednu cestičku na tišťáku ale po opravě pspčka zase spájet (link)

MMS vytvoříš v programu třeba pspgrader na PC

edit: ještě zkus psp zapnout jenom na nabíječce bez baterky a paměťovky jestli nenaběhne ale nejspíš ne...

Odkaz ke komentáři

• 0

no mms uděláš tím programem (pspgrader) je to v podstatě jenom nakopírování pár souborů na kartu a ještě její upravení ale to rozebírat nebudu, všechno je otázka pár kliknutí. Jakmile máš pandoru i mms tak do pspčka vložíš mms, pak zmáčkneš tlačítko L (ne nutně, podle toho co si v tom programu navolíš ale standartně to bývá L) a vložíš pandoru. To tlačítko L držíš dokud nenaněhne "servisní"menu, potom zvolíš install CFW x.xx, podle verze toho programu. Bejvá to třeba 5.00m33-6 a podobně. Počkáš dokud se to nenainstaluje, vypneš a hotovo. Jakmile máš nainstalováno a vypnuto musíš tu pandoru vyndat jinak ti to bude najíždět pořád do toho servisního menu. Pak stačí vložit obyč. baterku, zapnout a jedeš