Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Koupě XBOX 360


cztoky

Recommended Posts

Zdar a sílu,

chci se s Vámi poradit. Přemýšlím o koupi XBOX 360 ale chci si nechat "upravit" firmware. Nic méně jsem se dozvěděl že na SLIM resp. na nové XBOX, které se teď prodávají není ještě ta úprava. Co by jste mi prosím poradili abych si koupil a měl s tím co nejméně potíží. Chtěl bych i Kinect.

Díky moc za rady!

Toky

PS: Sorry jsem úplnej nováček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

Zdarec všichni. Jsem taky úplnej nováček co se týče konzolí. Kdysi jsem sice měl PS1 :-D, ale ti je teď úplně jedno, je to jako kdybych nic neměl.... Mám teď novou tv plazmu 127 " a nějaká konzole by se mě (a mým dětem) hodila..

Přemýšlel jsem o nějaké konzoli, u mně to vyhrál XBOX a Kinect. Jsem bývalý fanda PC "chodiček" a rád bych teď využil našlapaných grafických provedení nových her.

Linuxik tady píše o verzi F.. Je tato verze ještě v obchodech ?

Nebo nemám se bát koupě slim verze - flash tedy půjde v pohodě ?

Na co se dívat - popřípadě kde je na xboxu napsán jeho typ ? Pročítám tady různé " příspěvky, flasherů je dosti.

Ještě jedna záasadní otázka - nebude mít xbox (později přikoupím i zmíněný Kinect)problém se zobrazováním na té mojí tv ? Nebude se to sekat ?

Všem moc děkuju předem za jakékoliv info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za nabusene pc na platforme Intel a ATI da tak 22K za konzoli 5. Vim o cem mluvim!!!

a proč zrovna intel? a proč by měl výkonný pc stát 20? hloupí kupují sestavy poskládané v prodejně, chytřejší si dají tu práci a seskládají alternativu o polovinu levněji :D jsem jeden z nich

nemyslím to nijak zle ;) ale ještě než mi začneš nadávat :D tady na fóru je PC sekce a sestavy se tam řeší dnes a denně, stačí nahlédnout, je tam spousta šikovných týpků, co tam postujou své náměty a cenové relace jsou mnohdy i 8 tisíc ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky