jbunny Odesláno Březen 11, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 11, 2011 jde dát do notebooku karta od nvidia když tam mám ati? a nejsem žádnej odborník tak prosim stručně selsky:cheesygrin: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 rytmy Odesláno Březen 12, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 12, 2011 aky mas NB ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 jbunny Odesláno Březen 13, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 13, 2011 acer aspire 5542G Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Artom Odesláno Březen 13, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 13, 2011 Ano jde protoze nemas kartu integrovanou na zakl. desce.Ale musi se ti tam ''vejit" Jinak je to tenhle : http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=72368 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Lentilek2 Odesláno Březen 13, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 13, 2011 mam ten samej,měl jsem ho rozebranej do šroubku,a ta ATI je v zakladni desce přímo se svojí RAM(jde ji vidět,ale nejde ji ani chytit,natož třeba CPU jde vyměnit protože není na zakladce,ale ve slotě,a BIOS by to taky nezvládl, ted mám pár dotazu ze zvědavosti: 1.jak dlouho ho máš? 2.kolik tě stál? :) 3.Nepřehříva se?(při hrách se po chvilce vypne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Dark_user Odesláno Březen 13, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 13, 2011 Nejde, grafika jde vymenit malokdy a to vetsinou pouze za tu samou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 jbunny Odesláno Březen 14, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 14, 2011 rok a něco myslim že 14k ale nejsem si jistej docela to zespoda hřeje ale že by se to vypínalo to ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...