Drex Odesláno Březen 19, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 19, 2011 Ahoj, jsem ve flashování nováček a mám menší dotaz. Viděl jsem někde na internetu USB, který když jste strčili do XBOXu, tak se to nějak začalo automaticky flashovat. Bohůžel jsem zapomněl název toho USB. Chtěl bych si to koupit, jelikož nechci rozebírat XBOX kvůli flashování, děkuji :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 <^KeNnY^> Odesláno Březen 19, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 19, 2011 Nic takovýho neni pokud vim, zkus to najít ... nejspíš to bude fake. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Butterflyy14 Odesláno Březen 19, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 19, 2011 nespletl sis to s PS3 ?? tam byl totiz PS3 Break Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Drex Odesláno Březen 19, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 19, 2011 jááj dík, já si to spletl s PS3 sry :D a jde hacknout xbox aniž bych ho ani trošku nerozebíral ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 <^KeNnY^> Odesláno Březen 19, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 19, 2011 Ne, vždy se musí rozebrat a získat přístup k mechanice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Drex Odesláno Březen 19, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 19, 2011 Achjo !! Proč zrovná já musím bejt nešikovnej na ruce :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 <^KeNnY^> Odesláno Březen 19, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 19, 2011 Já to znám :D ... kontaktuj nějakýho flashera, za pár stovek se s nim dohodneš a on ti to udělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...