Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

USB Flash XBOX 360


Drex

Otázka

Ahoj,

jsem ve flashování nováček a mám menší dotaz.

Viděl jsem někde na internetu USB, který když jste strčili do XBOXu, tak se to nějak začalo automaticky flashovat. Bohůžel jsem zapomněl název toho USB. Chtěl bych si to koupit, jelikož nechci rozebírat XBOX kvůli flashování, děkuji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

16 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Mám koupenej XBOX Live, je možnost furt dostat ban ?

Vždycky je riziko banu ... dá se snížit používáním novýho iX, nepoškozených her atd.

Tady si nějakýho flashera najdi, většina z nich je hodně zkušenejch (Kanalizator, romik ... záleží odkud jsi).

xDDDDD

Jo, udělá mu všechno vo co řikne ... :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

proti banu se můžeš chránit tak, že budeš mít vždy aktuální verzi CFW, hru správně ošetřenou (v programu ABGX 360) , aby se opravdu tvářila jako originál, nikdy nehrál hru před datem vydání, pak je možnost BANU minimální. ale jsou tu i tací, co jsou Flagnutí a jsou na LIVE pořád a pořád nez BANU. každopádně, když budeš kupovat LIVE vždy na 1 měsíc, tak v případě BANU je to menší finanční ztráta, než když si ho koupíš na rok a BAN dostaneš po měsíci. S BANEM se na LIVE totiž už nedostaneš a přicházíš o záruku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace