Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

PS3 jak spojit PC s PS3

wagon11

Recommended Posts

Musíš mít v PS3 nějakého FTP klienta

Multiman

Gaia manager

...

tam si zjistíš IP adresu a necháš to zapnuté, pokud to máš propojené kabelem - (křížené UTP) tak musíš nastavit parametry ručně jak v PS3 tak v PC

např.:

PC

Ip adresa 10.0.0.1

maska 255.255.255.0

PS3

Ip adresa 10.0.0.2

Maska 255.255.255.0

v PC si spusť Total Commander dej FTP - přidat

do Relace napiš třeba PS3 a do Hostitele napiš IP adresu toho PS3 zbytek myslím není třeba vyplnit. Děj Ok a pak připojit na PS3 a jsi tam :-D dělám to z hlavy ale tady na Foru to určitě taky najdeš stačí se rozhlídnout

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám multimana ,, ip adreresu taky mám zjištěnou ,, a dál to nějak moc nechápu ,, jsem v takových věcech amatér :/

spustím total comander a dám FTP do názvu relace dám ip adresu ps3 pak tam je hostitel port a tam mám dát co ? dekuji zatim za všechny rady

Odkaz ke komentáři

Relace: PS3

Hostitel: IP adresa

předtím jsi to psal (udělal) špatně..

jestli to takhle máš tak by to mělo být OK zkus si v příkazovém řádku v PC napsat ping ip adresa PS3 např. ping 10.0.0.2 jestli ti to napíše odpověď od ...... čas = (číslo) ms tak je to ok mkrni tady jestli máš podobně nastavený total commnander to FTP připojení to jmeno uživatele tam dej třeba stejné http://www.2i.cz/0cae94be6d

možná bude ještě lepší než multiman blackboxftp http://download.cz.hellshare.com/blackb0xftp1-2-3-55-rar/2207336/

ale mi to jde i přes multiman uplně stejně

Odkaz ke komentáři

on prochází síťovým okolím, tak proto se mu to otevírá v mediaplayeru

Stáhni si openPS3 Ftp >>>ZDE<<<

Nainstaluj do ps3 a spust

V total commanderu:

Síť -> připojit k serveru (ctrl+f nebo ikona ftp)

klikni na nové

2011-03-25_0956.png

passive mod bejt nemusí

Gaia manager:

usr: GAIA01985

pass: žádné

multimana

usr: anonymous (ale nejsem si jinstej - nepoužívám)

pass: žádnej

Rogero:

usr: OMAN46756