Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

LT+1.1 s flagem


Jindrous

Otázka

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Na Live, mozes ist vzdy, ale je tu rizko BANu. S flagnutym Xboxom, konkretne s "Failed AP25 Challenge" asi dost velke, ze dostanes on-line FLAG => nemusis dostat ihned BAN, ale dostanes ho, ked sa bude banovat a mozno ho nedostanes verejne, ale dostanes ho interne u MS (neuznaju ti reklamaciu atd). Nikto nevie ako funguje polotika MS v tomto smere (od zavedenia AP 2.5).

Urcite by bolo bezpecnejsie ist na Live s cistym kontom :-) Takze skor unflag a potom Live, alebo sa vobec nic nemusi stat a pohodlne prezijes par mesiacov/rokov bez postihu.

Dalsia vec je ako si na tom s hrami:

- ci si hral hru ssv1 a mala mat ssv2

- ci si hral hru pre release date

- atd

Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

neviem presne ako funguje unFlag, ovsem ak si nebol na Live, podla mna sa oplati si zaplatit tuto sluzbu ... v pripade ak pojdes s flagom na Live uz nikdy sa ho pravdepodobne nezbavis (po pripojeni ho dostanes naspat), nemam to overene ale vyzerat to tak

takze zaplat si unFlag a mozes ist na Live, co sa jedna pre-relase date v pripade ak si hral offline to nevadi (cas sa casto zresetuje), SSv1 tiez nieje nic take hrozne za co by si mal dostat banana, ale samozrejme pokial mozno hraj hry s SSv2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

já právě myslel že ten flash lt+ 1,1 chrání i flágnuté xko ne jen to neflágnuté... tak to není?

Jinak unflag mi nešel udělat, měl jsem to u kanalizatora...nevím přímo proč, respektive nmi napsal proč ale já tomu stejně nerozumím:-))) ...

- co to je jak jsi psal SSv2 ?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
co sa jedna pre-relase date v pripade ak si hral offline to nevadi (cas sa casto zresetuje)

Ale xbox si pořád uchovává nějaký informace, který nejdou smazat a který posílá po připojení na live. Dost lidí už dostalo ban za pre-release, i když s nima nebyli na live a na nastaveným času v konzoli nezáleží, xbox to řeší nějak jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Ale xbox si pořád uchovává nějaký informace, který nejdou smazat a který posílá po připojení na live. Dost lidí už dostalo ban za pre-release, i když s nima nebyli na live a na nastaveným času v konzoli nezáleží, xbox to řeší nějak jinak.

O tom , že by to uměl xbox řešit jinak , když nebudeš aktualizovat datum a nebudeš na live bych velmi pochyboval a považuji to za nemožné . Taktéž to , že by si uchovával tolik informací stále a při každém připojení je posílal na live .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Dlaha: Vies potvrdit tvoje tvrdenie!? Ci iba jedna babka povedala druhej ? Ban urcite nedostali minimalne aspon cely predchadzajuci rok!

Martin

Tady se to trochu řeší např, moc jsem teď nehledal, ale i tady na fóru byly nějaký reporty.

http://forums.dashhacks.com/f251/will-playing-backups-offline-get-me-banned-t288104/

Je to jednoduchý, když si zahraješ pre-release a vylezeš na live, kdy hra ještě nevyšla, tak máš jasně v xboxu uložený, že jsi hru hrál. Klidně můžeš mít i účet udělaný jen pro pre-release a nepřihlašovat se jím na live, dokonce ho můžeš mít uložený na kartě, kterou pokaždé, když jdeš na live vyndáš, ale xbox si ukládá někam sám v sobě na paměťový čip různý údaje, jako jsou např. hraný hry. Taky to tak musí dělat, když se ban váže na konzoli a ne na účet.

Když hraješ pre-release a vylezeš na live až co je hra vydaná, šance bude pravděpodobně o něco menší. Xbox nemůže tak snadno porovnat, jestli jsi hral před vydáním (i když je možný, že na to mají vymyšlený systém, nikdo neví do detailu jak fungují vnitřnosti xboxu a programátoři zvládnou divy). Problém je, že když hraješ pre-release, tak nevíš, jestli je to vážně přesná kopie hry, která přijde do obchodů. Může mýt špatný security sectors, pozměněný CRC... kupu dalších věcí. A všechny tyhle informace si xbox v sobě ukládá, na místo, který normálně nesmažeš. Po připojení na net tyhle údaje reportuje. Takže když se objeví neshoda, jseš kandidát na ban.

O tom , že by to uměl xbox řešit jinak , když nebudeš aktualizovat datum a nebudeš na live bych velmi pochyboval a považuji to za nemožné . Taktéž to , že by si uchovával tolik informací stále a při každém připojení je posílal na live .

Jak píšu víš, xbox si vážně uchovává hrozně moc informací. Navíc toho není ani tolik, stačí mu kontrolní součty, což můžou být řetězce tak o 8mi znacích.

Trocha matiky:

Pravděpodobně, jak to v informatice chodí, jeden znak bude zabírat jeden byte, jeden kontrolní součet bude teda řekněme 8bytů. Jestli si ke každý hře uloží třeba kontrolní součet k SS, PFI, DMI, pak CRC nějakých dat... dejme tomu dohromady 10 kontrolních součtů, bude to 80bytů. Plus řekněme 10bytů pro ID hry, aby věděli, k čemu to patří. 90bytů na hru. Takže do jednoho kiloBytu se vleze takhle 11 her.

Ergo i kdyby dali na základní desku pro tyhle účely miniaturní paměťový čip o velikosti 1Mb (což je věc, která by je navíc stála možná pár centů), můžou do něj uložit informace k 11650ti různým titulů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Ano, presne okolo datumu oktober 2009 zacala 3. vlna BANOV. (korensponduje aj s datumom prispevkov fora, ktory si postol ;)

Ano, toto som cital aj ja 100x a este viac krat som na to uzivatelov upozornil.

Je to jednoduchý, když si zahraješ pre-release a vylezeš na live, kdy hra ještě nevyšla, tak máš jasně v xboxu uložený, že jsi hru hrál. Klidně můžeš mít i účet udělaný jen pro pre-release a nepřihlašovat se jím na live, dokonce ho můžeš mít uložený na kartě, kterou pokaždé, když jdeš na live vyndáš, ale xbox si ukládá někam sám v sobě na paměťový čip různý údaje, jako jsou např. hraný hry. Taky to tak musí dělat, když se ban váže na konzoli a ne na účet.

Chcem dokaz :-) ze ked hram overenu kopiu, povedzme aj ORIGINAL pre datumom vydania, ze si to Xbox niekde ulozi!

A všechny tyhle informace si xbox v sobě ukládá, na místo, který normálně nesmažeš. Po připojení na net tyhle údaje reportuje. Takže když se objeví neshoda, jseš kandidát na ban.

Ano, opat teoria reprodukovana zo zahranicnych for. Samozrejme, ze sa k tomu priklanam, ale chcem dokaz aby sme sa pohli dalej...

Jak píšu víš, xbox si vážně uchovává hrozně moc informací. Navíc toho není ani tolik, stačí mu kontrolní součty, což můžou být řetězce tak o 8mi znacích.

Nebavme sa o napalenych hrach, ale o originalkach, lebo kazdy z nas dobre vie, ze nie je problem zohnat originalku pred release datumom.

Dokazujeme

- nemam flashnuty xbox (aby sme to mali jednoduchsie a nemuseli brat ohlad na presnu kopiu zaloznej hry k originalke)

- hram originalku pred release datumom v roku 2011

- v roku 2012 sa pripojim na Live (akoze ma oznacia)

- v roku 2013 zacne vlna banov a dostanem BAN! Chcem dokaz, za co som dostal ban a ze som ho dostal prave pre ten release date preslap. Nakolko to nie je moja chyba, ze predajca za vidinou vacsieho zisku zacal predavat hru skor ako je release date (a nedostal pokutu:) a ja 15 rocny nadrzany pubertak som si hru kupil a tesil sa z hrania :)

Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Tak s tímhle příšel c4eva, když sledoval packety, který xbox posílá, po připojení na live. A přitom zjistil, že to posílá všechny tyhle údaje navíc. Bohužel nemůžu teď žádný téma, kde by o tom mluvil, najít, mám pocit, že to jen oznámil kdysi dávno na IRC, mezi řečí, když začínal s výrobou firmwaru, a už to docela zapadlo. Ale určitě to řečený bylo, když se tím tolik lidí řídí.

S pre-releasema hodně záleží, kdy se v interní databází microsoftu u té dané hry objeví, že už vyšla. Myslím, že to zpravidla dělají o několik dní dřív, než se začne prodávat, nikdy neví, jestli to nějaký obchod nezačne lidem prodávat před oficiálním datem - což je přesně ten případ toho, jak píšeš, že je možný získat originálku před release-date. Což taky přesně řeší tvůj důkaz :)

Každopádně ověřenou kopii před datem vydání mít nelze. Aby byla ověřená, tak se musí porovnat s originální hrou, což se dá udělat, až když hra vážně vyjde (nebo, opět, nějaký shop ji začne prodávat o den, dva, dřív).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu