Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Dostanu ban nebo ne?? Vas nazor


Xmatrix

Recommended Posts

Zdar spis bych mel jeden takovy zajimavy dotaz.

Zacnem od zacatku:

Pred 4 lety jsem si koupil xko ktere jsem si nasledne po roce flashnul nechal jsem si vymenit mecahniku a orginal mechanika mi zustala a hral po netu jeste do roku 2009.

Tesne predtim nez prisla ta nejvetsi banovaci vlna kdyz se banovali vsechny xboxy s upravenym FW jsem se prestehoval a nemel pristup na net.

Po roce kdyz vysel novy FW LT jsem se jeste ze starsim FW 1,4 pripojil na xbox live asi na dve hodiny jeste probihalo to ze kdyz se clovek pripojil tak dostal ban.

Nalsedne jsem se koukal na profil a nepricetli se mi G za odehrane nove hry z meho profilo na xbox.com

Ted asi pred tydnem jsem vymenil flashnuto mechaniku az originalni a hraju normalne po livu dale.

Jak velka je sance na ban kdyz si vzdy kdyz budu hrat palenky prehodim mechaniku a vytahnu kabel od netu a kdyz budu hrat po netu tak jsi tam dam zase originalni mechaniku a budu hrat po netu.

Spis me zajima váš názor a názor odborníků na dano problematiku:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ti nikto na to neodpovie pretoze NIKTO tu nevie ako funguje MS a podla coho rozdeluje banany ... vsetko co ti sem niekto napise je len dohad

moj nazor: neblni s mechanikami, maj jednu s najnovsim firmverom (pokial mozno POVODNU, urcite by som tam nemal mechaniku ineho typu), sleduj fora apod. stranky, hlavne ak sa nieco meni (novy dashboard update, nova ochrana, atd.), co sa jedna nebezpecnstva, X-ko si UDAJNE pamata co si hral, CRC sucty apod. takze nevidim dovod aby si ten banan nedostal ak si hral zle napalenu opatchovanu pocestinovanu hru ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování