trish Odesláno Květen 8, 2011 Nahlásit Share Odesláno Květen 8, 2011 zdravím všechny,koupil jsem xbox 360 flashnutý ale bohužel nevím jaký flash obsahuje a chtěl bych hrát pálené hry,nechci chodit na LIVE pouze pařit offline.Poradíte mi jak na to.Děkuji všem za rady:roll::roll::roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 honzaik Odesláno Květen 8, 2011 Nahlásit Share Odesláno Květen 8, 2011 v xboxu jsem začátečník ale asi by sis měl stáhnout tu hru projet jí v programu ABGX360, ten zjistí jestli je iso v pořádku, aby sis zbytečně nepos*al dvdčko, tady na fóru je návod jak na to. a jestli to stažený iso bude v pořádku vypálit si tu hru na DVD > http://console-forum.net/tema/86485-gt-vypalovani-vse-okolo-vypalovani-a-jak-spravne-vypalovat-lt a pak jestli vůbec nebudeš používat live tak nemusíš mít xbox připojenej k internetu a to 100% ban nedostaneš :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 trish Odesláno Květen 8, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Květen 8, 2011 jj ale mě jde spíš o to jestli stačí opatchovat hru přes wave a hlavně jakou aktualizaci DB budu potřebovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 honzaik Odesláno Květen 8, 2011 Nahlásit Share Odesláno Květen 8, 2011 jo tak v tomhle jsem pořád lamer :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 trish Odesláno Květen 8, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Květen 8, 2011 najde se někdo kdo mi poradí prosím moc moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 trish Odesláno Květen 8, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Květen 8, 2011 tak mě prosím alespoň poradte kam vložit hry na disk xboxu nebo jak dostat iso do xboxu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...