Zdravím,mám takový problém,vložil jsem online pass do NHL na profil,který jsem bohužel smazal a teď na novém profilu s jinou email adresou,když zadávám kod,tak mi to píše,že už je používán,dá se s tím něco dělat,třeba nějak sloučit ty 2 profily nebo si můžu rovnou kupovat nový online pass ? :cry:
Otázka
banksik
Zdravím,mám takový problém,vložil jsem online pass do NHL na profil,který jsem bohužel smazal a teď na novém profilu s jinou email adresou,když zadávám kod,tak mi to píše,že už je používán,dá se s tím něco dělat,třeba nějak sloučit ty 2 profily nebo si můžu rovnou kupovat nový online pass ? :cry:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky
6 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.