Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Výběr Xboxu


CondexoCZ

Otázka

Chtěl bych si koupit konečně nějaký XBOX,zarazilo mně že už neseženu Elite jedině od někoho ale to se mi moc nechce,a Slim je kktní že nejde flash a nejsem blbej abych vyměnoval mechaniku na Samsung LT1.1 a tam bych nechtěl kupovat hry proč?Jednoduše vyhozené peníze .Proto potřebuji vybrat nějaký XBOX vím že všechny sou stejné ale mají jinou ochranu a Microsoft vyymyšlí a vylepšuje další ochrany.Nějaky nejnakupovanější Xbox 360 v současnosti.Byl bych rád kdybych ho dostal popřípádě na Vánoce tak furt bude nejvykonější a nebudou nové Xboxy.

P.S:Slyšel jsem že na Podzim ma vyjít PSP2 a má být vykonější než XBOX 360 to mně docela zaskočilo a zranilo nebo nevím co si ted koupit,docela mně to mate.Tak bych potřeboval dobré rady.

Díky,a doufám že to nějak dohodneme a vybereme díky za pomoct.

P.S:Budu mít Xbox poprvé a kdo by se ptal kolik mi je tak mi je 15 :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
prosimte tebe zaskocilo nake nove psp2 co bude spis te melo zaskocit nintendo a jeho nova konzole ta bude vykonejsi nez xbox 360 a ps3 :-DDDDDDDDDDD

No pochopil jsem že ten PSP2-NPG nebude vykonější než XBOX 360,ale Nictendo bude vykonější než Xboxy 360?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
prosimte tebe zaskocilo nake nove psp2 co bude spis te melo zaskocit nintendo a jeho nova konzole ta bude vykonejsi nez xbox 360 a ps3 :-DDDDDDDDDDD

No zas tak moc výkonná nebude... bude výkonnější než Xbox360 nebo PS3, ale jen o trochu.

Navíc už teď je její hardware zastaralý... a to má vyjít až 2012/2013.

http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/20849-konzole-nintendo-wii-2-ma-trijadrovy-procesor-a-gpu-r700-ktere-znate-z-radeonu-hd-4000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Asi tak.. ono nintendo spíše vsází na nějakou přidanou hodnotu, než na výkon. Jsem docela zvědav o co půjde.