Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

HD projektor + Xb360


vytryol

Recommended Posts

Zdravim,

uz notnou dobu uvazuju o tom, ze bych si do sve sluje poridil k hrani na Xb360 HD projektor...

Samozrejme jsem procetl uz hafo clanku, ale zajimal by me i nazor prosteho ceskeho lidu...

Provozuje nekdo? v cem spatrujete jako denni uzivatele klady a zapory po zkusenostech?

(jde mi predevsim o nazory majitelu HD a FULL HD projektoru)

Thx for replies

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to ti můžu stoprocentrně odpovědět :) Projektor s xboxem mám. Projektor Benq W600+ (HD).Rozhodl jsem se v konečným řešení jen pro HD. Ten rozdíl s FULLHD je tam už na pohled nepatrnej. Co ti k tomu můžu říct je, že ho mám cca 2-3 měsíce a vzhledem k tomu, že pracuju na plný úvazek,do toho mám hokej a studuji dálkově vysokou,tak sem na něm už prosvítil 250 hodin. O kvalitách v přítmí nemusím asi mluvit (prostě dokonalost). Největší otázkou pro tebe asi bylo jak to vypadá přes den. Používám ho i přes den pořád.Třeba teď ho mám zaplej. Vždcky si stáhnu alespoň jednu žaluzii a je to pořád dokonalý. Mám dobrou svítivost, takže názory typu,že to přes den není vidět jsou klamné. Kolikrát jsem to používal i přes žádnou stáhnutou žaluzii a pořád je to super. Jsou s tím zážitky k nezaplacení. Ale tak zase ti nechci něco vykládat co by se ti nemuselo pak líbit. Je to vždycky názor jednotlivce, nicméně tenhle názor drtivě převažuje. Díkybohu projektory v dnešní době už nejsou to co dřív. Dříve to bylo opravdu přes ten téměř k nepoužití. Já tedy velmi doporučuji.Kdyby tě ještě něco zajímalo napiš. Nejsem tu tedy pořád, ale dneska se určitě jednou za čas kouknnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky