Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Play DVD na místo Play Game


jatuma

Recommended Posts

Ahoj, jsem začátečník a tak bych se rád zeptal na toto. Dnes jsem dal update DB a aktualizoval ho na 2.0.13146.0 a po aktualizaci mi nejde spustit žádná hra. Myslím tím jak vypalované, tak originálky. Píše to pouze Play DVD na místo Play GAME.

Má někdo nějakou informaci co s tím je a co s tím dál?

Děkuji, J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jsem začátečník a tak bych se rád zeptal na toto. Dnes jsem dal update DB a aktualizoval ho na 2.0.13146.0 a po aktualizaci mi nejde spustit žádná hra. Myslím tím jak vypalované, tak originálky. Píše to pouze Play DVD na místo Play GAME.

Má někdo nějakou informaci co s tím je a co s tím dál?

Děkuji, J.

Další člen , který se obrátí o radu a jde na forum jen když to potřebuje . Máš smůlu - měl by jsi se více věnovat i pročítání informací na foru - potom by se ti to nestalo - viz :

http://console-forum.net/tema/119565...ziadnu-palenku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezmatlal jsem nic panove. Info o aktualizaci DB jsem jiz davno cetl, protoze tu jiz nejaky patek jsem. Psalo se pouze o DB 13141 - 2 a ne 6. Nicmene Forum procitam a dokonce jsem pres nej koupil i svuj xbox.

Takze se vlastne nic nestalo. Necham pouze preflashnout mechaniku. Stejne bych to kvuli L.A.Noire byl nucen udelat, tak to je sranda.

Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezmatlal jsem nic panove. Info o aktualizaci DB jsem jiz davno cetl, protoze tu jiz nejaky patek jsem. Psalo se pouze o DB 13141 - 2 a ne 6. Nicmene Forum procitam a dokonce jsem pres nej koupil i svuj xbox.

Takze se vlastne nic nestalo. Necham pouze preflashnout mechaniku. Stejne bych to kvuli L.A.Noire byl nucen udelat, tak to je sranda.

Diky.

ano přesně tak, nevím proč do něho kluci tak šijete, stačí si nechat reflashnout svoje xko na LT+ 1.9.