jatuma Odesláno Červen 23, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červen 23, 2011 Ahoj, jsem začátečník a tak bych se rád zeptal na toto. Dnes jsem dal update DB a aktualizoval ho na 2.0.13146.0 a po aktualizaci mi nejde spustit žádná hra. Myslím tím jak vypalované, tak originálky. Píše to pouze Play DVD na místo Play GAME. Má někdo nějakou informaci co s tím je a co s tím dál? Děkuji, J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosek76 Odesláno Červen 23, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červen 23, 2011 novej flash ale asi mas menenou mechaniku tak proto ti nejdou ani origa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno Červen 23, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červen 23, 2011 --------------------------- omyl ----------------- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno Červen 23, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červen 23, 2011 Ahoj, jsem začátečník a tak bych se rád zeptal na toto. Dnes jsem dal update DB a aktualizoval ho na 2.0.13146.0 a po aktualizaci mi nejde spustit žádná hra. Myslím tím jak vypalované, tak originálky. Píše to pouze Play DVD na místo Play GAME.Má někdo nějakou informaci co s tím je a co s tím dál? Děkuji, J. Další člen , který se obrátí o radu a jde na forum jen když to potřebuje . Máš smůlu - měl by jsi se více věnovat i pročítání informací na foru - potom by se ti to nestalo - viz : http://console-forum.net/tema/119565...ziadnu-palenku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dlaha Odesláno Červen 23, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červen 23, 2011 přesně, jak píše toro, s velkou mocí přichází i velká zodpovědnost :) Takže jsi to zmatlal, jatumo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...