Adam_87 Odesláno Červenec 6, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červenec 6, 2011 Dobrý den, chci se zeptat, jsem úplný laik v PS3 konzolích, ale mám oni zájem, známí mi dal nabídku PS3 s 60Gb hardiskem, chci se zeptat, zda naněm lze hrát nejnovější hry? Nebo až po nějaké úpravě sowtvaru? Prý se dá dohrát 3.55 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 GOW Odesláno Červenec 7, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červenec 7, 2011 Ahoj jj je vpohodě ale tento typ už je starší ale jeho výhodou je to, že na něm jdou hrát i hry s ps1 a ps2 jestli je to opravdu 60 GB i když zase jestli chceš hrát jen ty nejnovější hry ps3 pak to pro tebe ztrácí smysl, protože má menší pamět a hlavně je o dost hlučnější než ty nové. Víš píšu ti upřímně zdůvodu, že já právě tuhle ps3 60gb scháním právě protože na ni chci hrát spíše starší hry a to je jedinej typ ps3 co to umí takže kdyby ty jsi se rozhodl pro nějaký ten novější typ ps3 dej prosím tomu svému známému na mě kontakt ať mi napíše cenu a třeba pošle i reálné fotky a když to bude v rozumné určo se dohodneme. Děkuju Marek mejl: cupid10@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Nemec30 Odesláno Červenec 7, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červenec 7, 2011 Nové hry můžeš hrát normálně, by asi bylo pro SONY nevýhodné, kdyby odepisovala svoje starší konzole..., pokud si chceš kupovat origo hry tak prostě připoj PS3 k internetu dej v nastavení PS3 system update via internet a nech updatnou konzoli na 3.66 Pokud chceš hrát stažený hry z netu tak pak už HDD nemusí stačit(jde vyměnit, v manuálu je dokonce návod), protože třeba Killzone 3 má neořezaná 41GB a musí být na interním HDD takže by si ho tam dal jen těžko. Pro stažený hry musíš mít 3.55 a na to nainstalovat CFW, jestli máš v konzoli menší FW než 3.55, třeba 3.15, tak si můžeš vybrat jakou cestu si zvolíš, jestli offiko nebo custom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...