Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Polep DVD


Ronaldo

Otázka

zdravim mam mensi problem,vzdycky kdyz se pokusim nalepit cover na dvd ( na to bílý,na ktery se to ma spravne tisknout,ale mam dobrou tiskarnu a papir + spesl lepidlo takze je to skoro k nerozeznani) tak mi to mechanika neprecte a nebo precte a kousne se to treba po 5 minutach ze disc je unreadable a kdyz to sundam tak to zase funguje,nevim jak to,vzdy disk se cte jenom z dolni strany a navic mi nic nepresahuje ani do kraju,to je ta mechanika tak moc nachylna?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

A taky mechanika v xboxu není tak "dobrá" jako mechanika v PC. Řekněme si na rovinu, že ani jedna z mechanik v xboxu není od dobré značky. Nejlepší z nich je Lite-On a upřímě, kdo z vás by si koupil do PC mechaniku této značky ? Kdysi dávno jsem takovou mechaniku v PC měl a stejně tak jsem měl Samsung a Philips, všechny tyhle mechaniky se brzo pokazily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Co vím, tak existuje přímo řada výrobků od firmy, která se na to specializuje http://www.avery-zweckform.cz/opencms/opencms/products/catalog/labels_for_a4/media_labels/cd_dvd_kits/

Stejně bych ale nedoporučoval DVD polepovat, maximálně při instalaci her na HDD...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Je jasné, že při nalepení čehokoliv na DVD se změní geometrie disku a většinou k horšímu, takže se není čemu divit že mechanika, která má plno práce se čtením a ještě vyvažováním disku, to prostě někdy nezvládne. Když už obrázek na DVD, tak potisknout v tiskárně která to umí, ale rozhodně bych tam nedával polep, jenom tím snížíš životnost už tak namáhané mechaniky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování