007jarda Odesláno Srpen 26, 2011 Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Zdravim, mam specialni dotaz. Mel jsem pujceny LBP 2 EU verzi a nyni si koupil svoji, ale UK. Kdyz jsem dal disk do mechaniky, zacalo mi to znovu instalovat a a savy tam nemam. Nevite nekdo jak na to? Ja myslim, ze je to ztracene, jelikoz to nema vubec save data, ale jen game data. Kdyby ale nekdo vedel, budu rad za info, nechci hrat x-levelu znovu. Diky Jarda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deepthroat1468623923 Odesláno Srpen 26, 2011 Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Nijak savy z jiný verze nemůžeš použít, já řešil stejný problém s Wipeoutem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
007jarda Odesláno Srpen 26, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Aha, diky za info, tak to me pekne se... Budu to muset odehrat znovu, jelikoz budu to chtit hrat i v budoucnu... Kurna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deepthroat1468623923 Odesláno Srpen 26, 2011 Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Jediné co můžeš zkusit je půjčit si od někoho EU verzi, provést ve hře zálohu dat a to naimportovat do te UK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
007jarda Odesláno Srpen 26, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Aha, tak ted mam doma obe verze her :-) Zeptam se, vis, kde to tam je? Ja budu za chvili, to je primo v menu hry predpokladam? Ja na to pote mrknu, jen se ptam, kdyby nahodou :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deepthroat1468623923 Odesláno Srpen 26, 2011 Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Někde v nastavení přímo ve hře. Myslim že když zmáčkneš START v podu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...