NuDiXs Odesláno Září 22, 2011 Nahlásit Share Odesláno Září 22, 2011 Zdravím lidičky,jsem amatér Xboxu 360,před chvilkou jsem zapl Xbox a vypsalo mi to nějakou hlášlu s Xbox Live,najednou jsem v menu neměl vůbec žádný markedplace apod,myslel jsem že mám ban,po vypnutí a zapnutí Xboxu už jsem tam zase markedplace měl,pak jsem si projel seriová čísla v programu XVal,hodilo mi to hlášku Failed AP25 Challenge,v popisu je psáno toto:Xbox je zabanovaný po spuštění AP25 hry bez CFW LT+,měl bych být v cajku v LT 1.9 ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno Září 22, 2011 Nahlásit Share Odesláno Září 22, 2011 Právě že už v cajku nejsi a při banové vlně je to jasný ban . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NuDiXs Odesláno Září 22, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 22, 2011 Právě že už v cajku nejsi a při banové vlně je to jasný ban . Je nějaká možnost odbanování?Dělá to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panther Odesláno Září 22, 2011 Nahlásit Share Odesláno Září 22, 2011 Odbany nejsou mozny a nikdy nebyly :P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NuDiXs Odesláno Září 22, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 22, 2011 A unban je co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dlaha Odesláno Září 22, 2011 Nahlásit Share Odesláno Září 22, 2011 no očividně jsi tam spouštěl nějakou nepatchnutou hru s AP2.5 když jsi měl starší firmware. Ban ještě nemáš, ale máš flag. Flag jde zrušit, ale bohužel díky tomu, že už jsi byl online, tak o tom je záznam už i u Microsoftu a jakmile přijde banovací vlna, tak ho máš. Ban zrušit nijak nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...