Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

CZC fail oprava PC


Reiden

Otázka

zdravim...pred nejakou dobou jsem sem pridaval tema "neustaly PC freez"...problem spocival v tom ze např.pri hrani CoD5,CoD6 nebo Heroes 5 se mi freezl PC a chtel restart...pozdeji nesel skoro ani nastartovat,kdyz uz se rozjel tak byl neskutecne pomalej a zasekanej atd..."vyresil" jsem to tim ze jsem ho poslal zpet do CZC na opravu. No misto 30ti dnu jim to trvalo 1 mesic,1 tejden a 4 dny (coz pro me byla muka). Kdyz mi PC konecne prisel zpatky (s novou zakladni deskou,ve ktere byl podle CZC servisu problem)normalne jsem ho rozjel...ale BUM,pri heroes 5 opet freez...hru jsem smazal s nadeji ze chyba je jen ve hre...jenze PC se mi stejne obcas freezuje pri CoD 6....urcite si dokazete predstavit moje pocity po tak dlouhe dobe cekani na "opraveny" PC...vedel by nekdo co s tim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

no...600W,to je docela tahoun ne? :D (neco se muselo pokazit v prubehu te doby co jsem PC mel protoze mi par mesicu po prvnim doruceni jelo uplne v pohode) neco ja zkratka rozbity abych to tak rek xD to je mi jasny...ted je moje otazka spis: co mam delat? nechce se mi to znovu posilat k tem ♥♥♥♥♥um aby mi rekli ze je vsechno v poradku a po dalsim mesici mi poslali PC z5,nebo mi vymenili tentokrat neco jiinyho...se stejnym vysledkem.....(+ samozrejme dalsi mesic cekani)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Pokud nemas nahradni zdroj, desku, ramky a grafiku, tak vicemene nemuzes delat nic. Chtelo by to postupne vyzkouset vse vymenit a zjistit, v cem je chyba.

Pokud uz tento PC mas nekolik mesicu, tak tim vetsi jsi udelal chybu. Uvedom si, ze IT jde silene rychle dopredu a tak taky velice rychle pada cena HW. Kdyby sis nechal vratit prachy, dostal bys tolik, kolik jsi puvodne platil - a za tu cenu by jsi dnes uz mel zase o neco narachlejsi komp (a hlavne by ses zbavil techto problemu, protoze by jsi mel vse komplet nove a jine...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Dobrý den,

doufám, že nebude vadit, když se do této diskuse vložím za CZC.cz. Předem se Vám omlouvám za dlouhou reklamaci.

Nedokážu bohužel bez dalších informací zjistit, v čem se stala chyba, a jak bych Vám mohl pomoci. Budu rád, když mi pošlete číslo objednávky i případnou další komunikaci do mailu brablec@czc.cz.

Věřím, že najdeme řešení.

Díky a přeji hezký den

Martin Brablec

PR manager

CZC.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

no, pošli ho tam, a jestli jim to bude trvat víc jak 30, tak jak už tu bylo řečeno, vem prachy, a pokud ne tak ho používej dál, ALE pokud nastanou o5 problémy, tak při třetí reklamaci můžeš požádat o vrácení peněz (požádat=říct a oni ti je musí dát). A jestli PC nerozumíš, tak sem pak napiš, a můžem vybrat novější ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu