Satir Odesláno Říjen 22, 2011 Nahlásit Share Odesláno Říjen 22, 2011 Zdravím, jsem nováček ohledně xka..a pokouším se vypalovat si i hry. mám flash lt 1,92 a když jsem si vypálil hru ,,Assassins Creed Brotherhood AP25 READNFO XBOX360-iND v dushboardu se mi ukáže, ale při zapnutí mi xko ukáže pouze černou obrazovku. Jde zmáčknou pouze X na ovladači, ale při pokusu se vrátit domů mi zamrzne.. Na netu jsem cosi vyčetl že to má společného s tím že je hra AP25,.. ale bohužel sám nevím co to znamená a co s tím. Děkuji . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mendlik18 Odesláno Říjen 22, 2011 Nahlásit Share Odesláno Říjen 22, 2011 Nejspíš to bude tím,že si hru špatně vypálil :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satir Odesláno Říjen 22, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 22, 2011 ..už sem na to přišel, špatně jsem image projel v abgx360 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marco96 Odesláno Říjen 24, 2011 Nahlásit Share Odesláno Říjen 24, 2011 Uz to jede? :)Mohl bych ti poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satir Odesláno Říjen 26, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 26, 2011 no nejede, já to pak ani nezkoušel.. .. koukal jsme že jsem asi špatně nastavil abgx360 ale radu určitě uvítám :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marco96 Odesláno Říjen 26, 2011 Nahlásit Share Odesláno Říjen 26, 2011 Dobrá maš skype nebo ICQ aby jsme nemusi psat sem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ravendhi Odesláno Říjen 26, 2011 Nahlásit Share Odesláno Říjen 26, 2011 Nesmysl, napiš to sem, ostatním to taky může pomoct. ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...