Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PSP - Rozpoznávání a další (dotaz)


Holi-cz

Otázka

Zdravím. Dostal jsem starší PSP (použité). Bohužel bez krabice a jiných věcí. Jen PSP, kartu, sluchátka, pouzdro a nabíječku. Chtěl bych si ho flashnout a dát tam nějaký CFW. Ale mám pár dotazů. Jelikož o tom PSP vůbec nic nevím, zajímá mne jak rozpoznám ty základy (Fat - Slim?) (1000 - 2000 - 3000 ?)... Dále, jestli když mám pod baterií 5C, mám základní desku, která jde flashnout... No a co mne zajímá také je, jestli je nějaký CFW na FW 6.60 . Všude jsem našel jen na 6.39 ... Popřípadě ještě link (našel jsem zde pro začátečníky, ale zasekl jsem se na tom, že nevím jestli mám slim nebo fat :wohow: ) ... Předem díky Holi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Čau 1.model psp poznáš,když odděláš baterii a nahoře je napsaný model PSP.......2.Ano 5C pujde flashnout,a je to FAT....3.Ano 6.60 CFW je zda http://psp.novinky.org/view.php?nazevclanku=custom-firmware-6-60-me-1-6&cisloclanku=2011080005 Doufam ze ti to pomuze,kdyby neco tak pis :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

​Zatím děkuji :)

// To je to tak jednoduché?

Instalace z OFW 6.60

  • nabijte baterii, případně připojte PSP k AC adaptéru
  • rozbalte archiv "MEinstaller660_ofw.zip"
  • zkopírujte adresář "me_installer" na MemoryStick do ms0:/PSP/GAME/
  • spusťte "Update Launcher for 660"
  • postupujte dle instrukcí na displeji
  • instalaci dokončete stisknutím tlačítka X
  • PSP se restartujte

Budu mít CFW to vím, ale flash?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

No ty nový CFW se dají nazvat jako LCFW.Neistalují se nastalo do flash0 ale když psp tvde restartujes nebo vydelas baterii,tak (flash) musis znovu nahodit přes Laucher :) ja mam LCFW 6.39 LME-9.7 a šlape bez chyby..Tvrdej flash byly např 5.50 Gen D3,nebo Prome-3,ty se nastalo instalovali do flash 0.PS:ano je to tak lehké :)

Odkaz ke komentáři