Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Xbox 360 Slim 4GB

PP12

Recommended Posts

Zdravím, rozhodl jsem si pořídít xbox 360 slim na zkrácení volného času po práci a nalezl jsem tento nový za 4299Kč. Cena se mi zdá celkem nízká, tak se chci zepat jestli v tom není nějaký háček. Abych to upřesnil, stačí mi xbox bez kinnectu a ve verzi s 4GB HDD. Jsem v tomhle nováček, tak bych prosil o nějaké rady, popřípadě v čem je lepší větší HDD a jestli mi na obyčejné hraní stačí tento xbox. Díky..

http://www.herni-svet.cz/xbox/xbox-360-slim-standard-4gb-x360

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

xbox který jste si vybral je za dobré peníze, ale bohužel není skladem - toho bych se obával, jelikož vám po 14dnech čekání můžou říci, že je už nejsou schopni sehnat za tyhle peníze.

Pokud budete hrát originálky, tak musíte počítat s investicí jak do originální hry, tak i při hraní on-line - do xbox live gold účtu. Pokud chcete flash, tak tomu bych se být vámi radši vyhnul - začínají s tím být problémy, tak by jste si nechal flashnout mechaniku a pak stažené hry pálil na dvd, nicméně poměrně často vycházejí nové a nové fw, takže aby jste rozjel i nejnovější hry, je třeba xbox tak 1-2x za rok preflashnout. Pokud chcete hrát jen offline a nechcete aby vás xbox časem oškubal, tak by v úvahu připadal jtag - pro vás výhoda v tom, že hry můžete hrát z hdd - z externího i z interního, tzn že další investice by byla do externího hdd a jtagu (ext. hdd 1000,- a jtag 1500,-) a pak už si můžete hrát všechny hry, nehledě na jejich ochranu.