mysak69 Odesláno Listopad 21, 2011 Nahlásit Share Odesláno Listopad 21, 2011 Rád bych se vás zeptal protože já sám tomu moc nerozumím. :D Nikdy předtím jsem xbox neměl a tudíž jsem úplný začátečník. Chtěl bych si koupit tento model s 250GB PAMĚTÍ - http://www.alza.cz/microsoft-xbox-360-250gb-kinect-bundle-zdarma-hra-kung-fu-panda-2-kinect-ready-d280028.htm?kampan=zbozi.cz#foto. Chtěl bych se zeptat k xboxu budu mít kinect a nechce se mi hry pořád kupovat jelikož je to moc drahý. A tak bych si některé chtěl taky stáhnout . A tak se ptám jestli na tento nový xbox jdou hry a jak se to dělá jako aby mi šly když je z internetu stáhnu. A taky se chci zeptat jestli si mám koupit ovladač bezdrátovej nebo drátovej. Spíš asi bezdrátovej ale jestli se často nevybijí baterky. Díky moc :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Gax883 Odesláno Listopad 22, 2011 Nahlásit Share Odesláno Listopad 22, 2011 ahoj rád zopdovím většinu otázek,tudíž Xbox se da "Flashnout" ale má to i dost nevýhod ta hlavní: nelze hrát po internetu,protože konzole dostane "Ban",ale multiplayer pro dva(a víc) lidí na jendom xboxu de v pohodě,ovladač pudeš mít jeden zadarmo a bude bezdrátovej,výdrž? v tomto případě pokud si koupíš kvalitní baterie tak 25Hodin určitě a k tomu Flashi: v Hacknutí xboxu se moc nevyznám ale i přesto sem něco pochytil,musíš si stáhnout hru přes PC a pak jí přejet v nějakym programu (abx360?) a pak vypálit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...