Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Koupení Xboxu

mysak69

Otázka

Rád bych se vás zeptal protože já sám tomu moc nerozumím. :D

Nikdy předtím jsem xbox neměl a tudíž jsem úplný začátečník.

Chtěl bych si koupit tento model s 250GB PAMĚTÍ - http://www.alza.cz/microsoft-xbox-360-250gb-kinect-bundle-zdarma-hra-kung-fu-panda-2-kinect-ready-d280028.htm?kampan=zbozi.cz#foto.

Chtěl bych se zeptat k xboxu budu mít kinect a nechce se mi hry pořád kupovat jelikož je to moc drahý.

A tak bych si některé chtěl taky stáhnout .

A tak se ptám jestli na tento nový xbox jdou hry a jak se to dělá jako aby mi šly když je z internetu stáhnu.

A taky se chci zeptat jestli si mám koupit ovladač bezdrátovej nebo drátovej.

Spíš asi bezdrátovej ale jestli se často nevybijí baterky.

Díky moc :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

ahoj rád zopdovím většinu otázek,tudíž Xbox se da "Flashnout" ale má to i dost nevýhod ta hlavní: nelze hrát po internetu,protože konzole dostane "Ban",ale multiplayer pro dva(a víc) lidí na jendom xboxu de v pohodě,ovladač pudeš mít jeden zadarmo a bude bezdrátovej,výdrž? v tomto případě pokud si koupíš kvalitní baterie tak 25Hodin určitě

a k tomu Flashi:

v Hacknutí xboxu se moc nevyznám ale i přesto sem něco pochytil,musíš si stáhnout hru přes PC a pak jí přejet v nějakym programu (abx360?) a pak vypálit

Odkaz ke komentáři

• 0
Rád bych se vás zeptal protože já sám tomu moc nerozumím. :D

Nikdy předtím jsem xbox neměl a tudíž jsem úplný začátečník.

Chtěl bych si koupit tento model s 250GB PAMĚTÍ - http://www.alza.cz/microsoft-xbox-360-250gb-kinect-bundle-zdarma-hra-kung-fu-panda-2-kinect-ready-d280028.htm?kampan=zbozi.cz#foto.

Chtěl bych se zeptat k xboxu budu mít kinect a nechce se mi hry pořád kupovat jelikož je to moc drahý.

A tak bych si některé chtěl taky stáhnout .

A tak se ptám jestli na tento nový xbox jdou hry a jak se to dělá jako aby mi šly když je z internetu stáhnu.