pitris97 Odesláno Prosinec 5, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 5, 2011 Cau lidi mam na svem ps2 chip matrix a kdyz podrzim na ps2 tlacitko power 3 vteriny a zapnu to pres ovladac tak me obrazi jen logo MATRIX a hra mi nejede. Chip sem kupoval cca v lednu za 1000Kč a kdyz sem chtel parit origo hry tak me to neslo a ps2 zacalo delat zvuky " tůů,tůů,tůůů" a pak se to vyplo, dal jsem na mechaniku zatez a najednou to fungovalo dela to od te doby co me to chipli nevite v cem je problem ani palenky to nebere.... A už jsem se jednou ptal v cem je problem :http://console-forum.net/tema/111744-mam-cip-modchip-a-mam-problem akorat me nikdo neporadil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NuM3Ro Odesláno Prosinec 9, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 9, 2011 Není ten čip chybně připájenej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitris97 Odesláno Prosinec 11, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 11, 2011 To mě taky napadlo ale ja to nedelal takze nevim a nechces me nejak poradit kde presne ten chip je ze bych se to pokusil opravit pajku a cin a kalafunu mam a pajet umim taky slusne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitris97 Odesláno Prosinec 11, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 11, 2011 Ale to je blbost zapinat ps2 s matrixem pres ovladac (Nemyslim gamepad ale normal ovladac) :( jako ja dam normal power a nezapne se to ja se v tom fakt nevyznam ten kdo me to chipoval me nic nerek :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...