Jump to content

"Prohlášení o uplatnění nároku na náhradu"


Unkn0wn
 Share

Recommended Posts

Čau,

Chtěl bych se Vás zeptat, jestli máte někdo vzkušenosti s uplatňováním nároku na náhradu u české pošty, minulý týden jsem si obědnal balíček z jednoho eshopu, za 2 dny mi balík přišel na českou pošu, tak jsem si tam pro něj šel.

U přepážky na mě ta ženská vybalila, že balík byl poškozenej, tak jsem si řek, že si ho i tak vezmu, protože v něm mělo být jen tričko a čepice, po rozbalení, ..teda po nakouknutí do už otevřeného balíku (byl už rozřízlej), tam byla jen čepice, a triko nikde, tak jsem to té ženské na poště řek, tak jsme sepsali něaké lejstro, že chci zpátky 500 kč za to tričko, ženská mi řekla, že mi do 2 týdnů příjde domů složenka. ted jsou to 4 dny co se tuto událo. a dneska mi prišel něaký papír o:

"PROHLÁŠENÍ O UPLATNĚNÍ NÁROKU NA NÁHRADU"

A chtěl bych se vás zeptat, jestli stačí s tímto papírem zajít na poštu, a prachy mi po předložení tohoto papíru ihned dají? Nebo ještě musím čekat na složenku s penězi. Díky za rady

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy