SpyWare Odesláno Únor 5, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 Ahoj, Flashnul jsem si mechaniku BenQ na Iextreme 3.0 a nejde mi spustit Dark Souls, Udělal sem něco špatně nebo musim hru jinak vypálit? poradí někdo? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Marco96 Odesláno Únor 5, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 a ostatní XGD3 hry ti jenou,nebo to dělá jenom u téhle,máš vypalovačku Lite-On Ihas 124 B s Ixtreme Burner Max,dashbord máš asi 14699? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 SpyWare Odesláno Únor 5, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 Hele XGD3 hry asi nemam (všechny co mam jsou vypalovaný před čtyřmi lety) Ted jsem si stahl dark souls, upgradl dash a pak mechaniku na 3.0. Vypalovačku mam nějakou ASUS a LG, zkoušel sem na obouch přes IMGburner. Naposledy jsem vypaloval hry před těma čtyřma rokama tak se toho asi koukam dost změnilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 SpyWare Odesláno Únor 5, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 poznatek, hra lze instalovat na HDD (xbox ji normálně vidí) takže zkoušim instalovat a uvidim EDIT: tak asi na 7% se to sekne že z disku nelze číst že je možná špinavý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Marco96 Odesláno Únor 5, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 Tak DVD muzes vyhodit,protože před vypálením musíš nové XGD3 hry projet v AGBX 1.0.6 a tím se opatchujou,a poté vypálit pomocí specialne upravené mechaniky Lite-On Ihas 124 B (aby se ti vypálila celá hra),ale to není potřeba mužeš aji standartní metodou jako ostatní hry (XGD2),ale (muže/nemusí ti to během hraní chodit chybu,protože hra není celá). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...