Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Potřebuji poradit ohledně flashky místo HDD.

codek

Otázka

Rozhodl jsem se nahradit hluk mechaniky flashkou místo HDD.

Potřebuji se ale ještě něco dozvědět.

Obsahuje "XBOX360 SLIM 4GB" USB 3.0 ? Ne

•Jaká je největší možná rychlost čtení dat z xboxového USB ? (Ptám se jestli není třeba 15Mb/s tak abych zbytečně nekupoval flashku 20Mb/s)

Má někdo na xboxu nainstalovanou hru která je ze dvou DVD ? (Potřeboval bych vědět kolik místa zabírá nainstalování obou disků) např. Rage nebo tak, jen orientačně nemusím vědět jestli mi pojedou všechny 2DVDčkové.

Nenašel jsem hru na 2DVD která by byla větší než 15,5GB, takže je to OK.

•Je potřeba reflash pokud mám LT+ 2.0 ? (někdo vzpomínal že na nejnovější hry je potřeba opatchovat hru...to jen dát update z http://xbuc.com ?)

•Jakou flashku by jste mi doporučili ? (16GB). Já si vybral http://www.alza.cz/verbatim-store-n-go-pinstripe-16gb-d152378.htm#popis ... dobrý poměr cena/výkon a myslím že Verbatim je značka sama o sobě, sice postrádá /vzhled ale to jí vzadu za xboxem nikdo nevytkne. Je rychlost dostačující ? Nebo by jste mi doporučili nějakou lepší ? Nejlepší by bylo do 450,-.

Děkuji všem za rady :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

resis to podle me blbe co sem cet i ten tread ohledne hluku mechaniky za prvy ti na to bude stacit kazda suntska flashka a za druhy kdyz si sectes jeji cenu cenu dvd nehlede reflashe aby se to dalo rozumne pouzivat a nemusel si resit kravoviny aby ti slo to ci ono pozdeji a nemluvim o pohodlnosti uzivani a vyuzitelnosti konzole arcade her dlc balicku atd mel bys sis u nekoho rgh osahat hned bys tech par susni za to rad vysolil a flashku vyhodil oknem i kdyz ta by ti taky na ty dve hry mozna i vic stacila

Odkaz ke komentáři

• 0