Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

spatny flash, prosba o radu, mechanika nereaguje

Raze

Otázka

Dnes jsem delal flash jedne mechaniky a pri zapojeni k xboxu 360 nereagovala a blikalo zelene tlacitko. Usoudil sem ze je to spatny flash, parkrat sem to ejste zkusil ale situace se nemenila. Tak sem dal Liteon Erase, to vrchni tlacitko v jungle flasheru v zalozce MTK flash, problem ted nastava jak mam mechaniku flashnout kdyz v ni neni zadny firmware. Je to nejak jeste mozne ? mechaniku mi prave jungle flasher nenajde, tak sem premyslel, jestli by to neslo nejak pres DOS treba ?

predem dekuju za jakekoliv napady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

jj mechanika, nevim ted kterej navod myslis, zkousel sem ten ze kdyz dam intro device ID tak pri nacitani mechaniky mam rychle vypnout a zapnout xbox. jenze ja mam slim a v te rychlosti jak pise jako ve vterine to uplne idealne nejde. a nejde mi to teda :) tak nevim jestli neco delam spatne

Odkaz ke komentáři

• 0

pres DOS flash sem dal liteon erease a pak jsem zapsal firmware, mechanika se zas normalne rozbehla ale dela to same co pred tim, tzn. po kazde proste kdyz ji chci zavrit tak znovu vyjede, kdyz vypnu xbox tak mechanika zajizdi ale pak zas vyjede a xbox se vypne. porad blika stredove tlacitko u xboxu

Odkaz ke komentáři

• 0

jj klic mam. promin ze pisu az ted dnes sem se sem drive nedostal.