Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Pár dotazů k flashnutí


T.z.V.

Otázka

Rád bych se zeptal na pár otázek...

Uvažuji o flashnutí Xbox 360 Slim verze 4 GB (jak jsem zjistil podle druhu mechaniky, flash je možný), ale nevím co vše mi to přinese a naopak. Vím, že budu mít možnost hrát vypálené hry, ale nevím co a jak přesně, tedy jestli záleží na nějaké verzi flash a ochraně? Nebo je možné všechny vypálené hry rozjez na různém flashi? Zajímalo by mě tedy, jestli je možné hrát po internetu bez problému, když mám flash, nebo je potřeba nějaký určitý? Také by mě zajímalo, jestli se vyplatí kupovat externí HDD a jaké je jeho využití, lze vypálené hry nainstalovat na HDD? Je lepší mít hry nainstalované na HDD a vyžaduje někdy nainstalovaná hra disk DVD?

Děkuji za odpovědi. :roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Zjisti s i něco o RGH (Reset Glitch Hack) jde o to že si dokoupíš HDD, necháš udělat ten RGH za 1500,- a pak už jen stahuješ hry, kopíruješ do HDD a paříš bez nutnosti vypalovat.

Flash je vždycky nejlepší ten nejnovější, a jen s ním je "nejbezpečnější" se připojit k XboxLive. Flashe ale vycházejí cca. 2x za rok takže musíš dělat re-flash. Každé DVD 25,- + některé se vypálí špatně, pokud hráváš častěji (zvládneš více her) tak výjde určitě levněji ten RGH.

Externí HDD (neoriginální) lze v xboxu využít jen jako 16GB prostoru, pokud bys ho chtěl využít celý, jedině s RGH...originální MS HDD samozřejmě využívají plnou kapacitu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Co tedy doporučujete? RGH nebo Flash? A když mám RGH, tak můžu být připojený k internetu? Jak zamezím přístup na Xbox Live?

Jestli nehraješ na live , takraději doporučuji v nynější situaci RGH a budeš mít po problémech. Nemusíšvypalovat hry , nepotřebuješ flash – hraje se jen z HDD a naprosto bezproblémů . K internetu můžeš být připojený . Přístup na live se bez problémů dá zakázat ve FAMILY SETTINGS .