pinkpiggy Odesláno Duben 12, 2012 Nahlásit Share Odesláno Duben 12, 2012 Zdravim lidove, vice mene hlavne kvuli pritelce jsem k forze poridil volant (pro me teda taky, ale hlavne ho chtela ona :D)..kazdopadne jsem poridil original microsoft volant (1gen ten "normalni", ne ten z hvezdnych valek)..Uz delsi dobu koukam na youtube na tutorialy, atp, ale stale se mi nedari nejak naucit drifty..zkratka furt to neni jako v realu :)..99% aut se pretaci, 1% aut se alespon trosku v driftu da ovladat ale zase je blby ho do toho driftu dostat.. Hodne lidi co driftujou ve forze jsem koukal pouzivaji jen klasicky ovladac, jsem si myslel, ze s tim volantem to pujde lip, ze to bude lip v ruce, sice trosku ano, ale jak jsem napsal.. Mam desny problem aby se ty auta nepretacela..Nemel byste nekdo how to tutorial, zaroven i s cim jezdite vy (volant-klasik ovladac,atp.)..jake mate nastaveni controlleru (at uz volantu ci ovladace)..vim, ze by o tomhle sel napsat cely clanek na x tisic slov..ale kdyz byste nekdo poradil, pomohl, budu rad..:).. konkretne jsem se snazil udelat BMW Z3m coupe, vykon cca 590kW, nejaky ty kraviny s pneumatikama (zadni-predni cca 2-2.1ba), trosku jsem si hral s tlumicema atd..ale zkratka furt se to pretaci.. jeste bych mel jeden problem a to to, ze mi prijde ze spojka vubec nefunguje..(ani na ovladaci ani na volantu..mozna to jen blbe mackam :))..ale ikdyz zapnu (ted nevim jak se to jmenuje, ale dole nalevo je volant, nad tim 4pruhy s brzdou, ruckou, spojkou a plynem, zapina se pomoci smeroveho krize)..tak proste mi nejde spojka rozchodit a snazit se o drift bez spojky je docela takovy pokus o vytvoreni vesmiru :).. nehlede na to, prijde mi, ze lip se opravdu v driftu ovlada 4kolka nez zadnohrab..asi mam vazne jen blby nastaveni, ale docela me to stve, rad bych si alespon trosku zadriftoval tam kdyz uz jsem si ten volant poridil :).. diky moc za rady a "napady" a kucharky :)..verim, ze nejsem sam, kdo by si to chtel trosku zkusit :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MEGIl_ Odesláno Duben 14, 2012 Nahlásit Share Odesláno Duben 14, 2012 Na drift si si vybral auto úplně na nic, vyber si nějakýho japonce, nejlíp silvii, pošteluj, nedávej slicky, nech obyč sériovy gumy, a už jenom citlivě s plynem a s brzdou.Mimochodem já jezdím na gamepadu a nemám problém. Do driftu auto dostanu tak, že ho cuknutím rozhodím, nebo brzda plyn ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Duben 14, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 14, 2012 no to je prave to, co me zarazi..ona z3 coupe v realu driftuje docela dobre..to samy treba mazdy (rx7,mx5,atp..)..jaguary to samy..ale proste ve forze mi prijde, ze jediny dobry na drift je silvie :D.. u ty silvie je dobry nejak predelavat to auto? nebo ho nechat v zakladu, nebo ho vytahnout alespon na 450kW?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MEGIl_ Odesláno Duben 14, 2012 Nahlásit Share Odesláno Duben 14, 2012 No, ty auta co jsi vyjmenoval (krome mazd) jsou dobrý tak na power slidy , tzn. jedeš v zatáčce, dáš plnej kotel a čmadíš 200 metrů trošku bokem :D Ale japonci jsou víc ovladatelní, líp to udržíš právě v driftu např. v šikaně. Stačí se podívat na nějaký drift challenge, ti co na to mají mají silvie, ti co na to nemají mají bmw e30 :D Jinak co se týče úprav, tak bych tomu určitě pár poníků přifoukl, a shodil pár kg :) Do smyku si ještě můžeš pomoct kladným odklonem zadních kol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Duben 14, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 14, 2012 jako urcite souhlasim s tim, ze ti japonci jsou na tohle lip ovladatelni (presne jak si rikal, top drift challenge jezdi prave s tema japoncema)..ale divil jsem se ze i s tou mazdou (mx5) jsem auto proste nedokazal ovladat..co jsem s tim jel v realu, tak to bylo relativne v pohode..ale proste v ty forze tu mx5ku v tom driftu nedokazu ovladat..pohral jsem si s kW a natahl to na nejakych 490kW myslim..trosku jsem pridal i ten odklon zadnich kol a trosku posteloval tlumice..snizil i vahu (coz nevim ale jestli je u mx5ky potreba s nejakyma 1200kg..).. a nakonec jsem dosahl toho, ze 1cka je ABSOLUTNE neovladatelna..2ka je mozna jeste horsi (diky tomu ze na ni clovek jede dyl :D)..a az pri trojce se to trosku rozjede tak, ze to jde ovladat, ale zase se to desne pretaci a navic rychlost pri trojce je uz okolo 140ti coz uz je na nejaky rozumny drifty strasne moc..kdyz na tu dvojku se snazim jet okolo tech 40-90 max a snazim se ten drift ovladat, tak proste se dostanu do hodin a FURT se to pretaci..:D tak nevim jestli je to takhle normalne i s tou silvii..nebo jestli zkratka delam opravdu neco blbe..jeste jsem si moc nezvyknul na ovladani a zkratka spojka na tlacitku neni to, co na noze :D..takze i trosku moje reakce jsou zpomalenejsi..ale stejne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suchac500 Odesláno Duben 14, 2012 Nahlásit Share Odesláno Duben 14, 2012 zkus si ubrat na vykonu.. ;) ono neni kolikrat dobry mit takle vykonny auta :-) ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Duben 14, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 14, 2012 no prave zahadou je, ze treba ferrari se kterym jezdim normalne zavody (430) se mi do driftu dostane lip a ovlada se tam taky lip a je to nejaka 600ti konovka :D.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GEORG_iS Odesláno Duben 15, 2012 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2012 Si dělaš srandu s těma 40-90 ? vždyť no je na nic. " Driftovat" se da uplně v klidu i ve 160-ti (nemyslim kratke esička). Každe auto ktere jsem skusil tak se s nim dalo jet krasně bokem. A jak tu někdo psal že japanci jsou lip ovladatelni, tak nejsou, akorat vice odpusti. Všechny auta co mam tak je mam upravene naplno, odlehčene, na některych mam i slicky a pořad to jde. Jenom tak se tě zeptam protože jsem se to tu nedočetl. Maš vypnutou kontrolu trakce a stabilizaci ? Asi nejlepší zpusob jak se to nučit i ja jsem se to tak naučil je : Vzit si nějakou zadokolu je jedno jakou odlehčit ji, upravit nemusiš naplno ale tak nějak odkaždeho alespoň 2 uroveň, dat si Silverstone mit vyplou TC a stabilizaci a nesnažit se za každou cenu jet bokem ale co nejrychleji čistou stopu a ke konci tomu přišlapnout a nechat to jet bokem. Až si n tohle zvykneš je už jenom na tobě v kterem mistě zatačky tomu začneš šlapat a pojedeš větši a větši kus bokem. Až si troufneš na to to rozhodit před zatačkou a projet ji celou. Jirka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packys2 Odesláno Duben 15, 2012 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2012 Oo koukám debata o driftu :D Tak jestli máte livko tak můžeme spolu natrénovat a klidně ti pomůžu i s výběrem auta , klidně ti ho postavím na míru . NICK : PackysCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Duben 15, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2012 @GEORG_iS..no tak normalne driftovat ve 160ti je docela problem, samozrejme ve forze to jde i tam (dokonce v tech vyssich rychlostech je to lepe ovladatelny, ale na long drifty a ne na esicka, jak si psal)..ale zkusim to s tim mensim "vytunenim", protoze je fakt, ze mozna si jen potrebuju zvyknout..jinak jezdim s vypnutou trakci a stabilizaci, jen ABS jsem si tam nechal.. @packys2 mam RGH, takze na live se nedostanu, ale cekam na dualNand a chci si poridit original a jezdit i na live..ale momentalne to nepujde :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lee77 Odesláno Duben 21, 2012 Nahlásit Share Odesláno Duben 21, 2012 Zkus nastelovat i odklon kol, sbihavost, a taky stabilizatory, vcelku ti to pomuze auto udrzet v driftu, a s tema konikama to neprehanej bohate staci 300-350 PS a krasne driftujes, ale to se da krasne i s AE86, kde neni takovej vykon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Duben 21, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 21, 2012 no prave to pak uz je problem, sice tak nejak chapu, co co dela a co ma na co vliv, ale presne jak to nastavovat kde (na jakou hodnotu), to nevim..takze to vsechno davam spis jen tak podle "citu" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MEGIl_ Odesláno Duben 22, 2012 Nahlásit Share Odesláno Duben 22, 2012 Napadlo mě ještě, pohrej si s nastavením diferenciálu, ten dělá asi nejvíc :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.