Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Gears of War Judgment


LuK4SO

Recommended Posts

Chystá se nové Gears of War Judgment. v tomto topicu budu shromažďovat veškeré info a fakta.

judgmentbanner.jpg?ver=2

Oficiální banner

Oficiální wallpapery

post-22933-14687160567193_thumb.jpg

Screenshoty

post-22933-14687160581441_thumb.jpg

zde je nekompletní obálka červnového čísla gameinformeru

post-22933-14687160541989_thumb.jpg

a zde je kompletní

post-22933-14687160545842_thumb.jpg

jak můžeme vidět na první obálce je Damon S. Baird a na druhé Augustus Cole oba jsou v poutech. na epic foru jsem se dočetl že studio People Can Fly které má na svědomí například Painkillera se podílí na vývoji společně s Epic Games.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/06/01/our-august-cover-story-is-the-next-gears-of-war.aspx

nové Gears of War Judgment bude samozřejmě exkluzivitou Xboxu 360 možná ale i nové generace konzole Xbox. Gears of War Judgment se bude odehrávat 10let před prvním dílem Gears of War krátce po Emergence Day. jedná se tedy o prequel původní trilogie. Příběh bude popisovat osud jednotky kilo v které je Damon S. Baird, Augustus Cole, Garron a Sofie. Vydáte se zachránit město Halvo Bay ale vaše jednotka bude obviněna z neuposlechnutí rozkazů a krádež vybavení což ohrozí spoustu lidských životů. proto jsou Damon S. Baird a Augustus Cole v poutech na obálce červnového čísla gameinformeru.

E3 2012: Gears Of War: Judgment

E3 2012: Gears Of War Judgment: Gameplay

E3 2012 - Gears of War Judgment - OverRun Mode Raw Gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=uAp7IHikHX8

Gears of War: Judgment Coverage Trailer

Gears of War Judgement interview: Overrun multiplayer and beyond

Rozhovor s řiditelem výroby Epic Games Rodem “@GearsViking” Fergussonem o Gears of War: Judgment. jen pro ty kteří umí anglicky ;).

Rozhovor s multiplayer designerem Epic Games Quinnem DelHoyoem o novém modu OverRun Gears of War: Judgment.

O příběhu Gears of War: Judgment rozhodla motorovka

Občas je dobré, když vývojář přemýšlí. Nemusí moc, stačí tak, jak to zvládli v Epic Games, když se rozhodovali o tom, kam se vydají s novým Gears of War. Tedy novým... Cliff Bleszinski se k tomu vyjadřuje následovně: „Když nadešel čas, my dokončili Gears 3 a tím to pro nás skončilo, ve smyslu příběhu. Prequel byl jediným logickým krokem dál. Takže jsme se začali dívat na časovou osu a hledali, kde by se dala vytvořit hra“.

Jenže jedna věc je setting příběhu a prostředí a druhý samotný gameplay. A přiznejme si, ke Gears of War patří motorová pila na Lanceru. Bez ní by chyběl sérii trademark a i Retro Lancery dokázaly, že bajonet není to, co pěkně rotující zubaté ostří. Zjevně si to uvědomil i tým Epicu. Potvrzují to Bleszinského slova.

„Podívali jsme se na moment, kdy nastal E-Day a hned jsme si řekli – hm, během E-Day nemohla být ještě motorovka. COG zabralo nějaký čas, než si uvědomili, že Locusti mají tvrdou kůži a jejich bajonety se lámou“. Druhou možností samozřejmě bylo úplně opustit Locusty a zkusit se podívat třeba do války lidí proti lidem během Kyvadlových válek. Jenže, tady je problém ještě větší, protože chybí velká zlá monstra, na kterých se dá vyřádit a hlavně, zase chybí ta motorovka.

„To už bychom vůbec nebyli Gears of War. Tak jsme se podívali na časovou osu a zjistili jsme, že zde máme okno několika měsíců po E-Day, lidstvo už bylo pod útokem, vzchopilo se a řekli si, že když si na koneč bouchačky namontují motorovou pilu, tak to pomůže. No a tak jsme se dostali do našeho období v Judgmentu“.

Jednoduché, ne? Stačí prostě najít moment, když už se používaly motorové pily.

PREVIEW: Gears of War: Judgment

Na konferenci Microsoftu jsme zažili také odhalení několik nových titulů. Mezi ně patřil prequel exkluzivní známé série od Epic Games. Na letošní E3 bylo odhaleno více detailů, a tak vám přinášíme preview na Gears of War: Judgement. Račte vstoupit.

První díl Gears of War vyšel jako exkluzivní hra pro Xbox 360, která pořádně představila výkon samotné konzole. Druhý díl byl ve všech směrech lepší - byl delší, měl lepší multiplayer a hráči se mohli těšit na třetí, finální díl. Po tomto dílu nastalo očekávání, kam se série Gears of War vydá dále. Již v minulosti totiž Cliff Bleszinski vypověděl, že s třetím dílem tahle série rozhodně nekončí. Nakonec se vývojáři rozhodli udělat to, co bylo z hlediska příběhu nejlogičtější - prequel. Jenže, když se v Epic Games podívali na časovou osou Gears of War, zjistili, že by v prequelu nemohli použít Lancery s motorovými pilami. A to je problém, protože motorová pila zakomponovaná do samopalu patří neodmyslitelně k celé sérii Gears of War.Vysvětlení je nasnadě - pokud se podíváte na první díl hry, zjistíte, že motorová pila byla již součástí značky. Během Emergency Day nemohla mít COG ještě motorové pily připevněné na svých zbraních, protože jim nějakou dobu trvalo, než přišli na to, že Locusti mají tvrdou kůži a jejich bajonety jsou účinné. A právě proto bude Gears of War: Judgement zasazeno pár měsíců po E-Day, kdy už existují pořádné Lancery. Cliff Bleszinski také slibuje, že nakope zadek dnešním akčním hrám, které trpí přílišnou jednoduchostí a linearitou. Cliff je totiž docela znechucen dnešním trhem, který nabízí pořád to samé a hry pro dnešní hráče nepředstavují žádnou výzvu - jako by nám, hráčům, mluvil z duše. Samozřejmě hra bude obsahovat Casual Mode pro dnešní casual hráče, ale Gears of War: Judgement je postaveno tak, aby nabídlo pořádnou výzvu, kterou mohli všichni hráči na světě pocítit ve hře Dark Souls.I když si osobně myslím, že tento výrok si mohl Cliff odpustit, protože pochybuji, že bude nový Gears of War: Judgement stejně obtížný, jako právě již zmíněný Dark Souls. Jak je již známo, Epic při tvorbě této hry spojil své síly se studiem People Can Fly, kteří stojí například za lehce nadprůměrnou hrou Bulletstorm. Nemáme se ovšem obávat, že by jejich rukopis nějak ovlivnil hru ze série Gears of War. Dle slov Cliffa B. bude možná malinko ovlivněna svižnosti soubojů a také chlapci z People Can Fly přidají ještě více nepřátel na scénu - mimochodem, díky této vlastnosti se musel opět upravit a vylepšit engine hry. Nicméně hodnota značky zůstane zachována.Teď si poodhalíme něco málo z připravovaného příběhu. Každý správný voják poslouchá svého nadřízeného jako dobře vycvičený pes. To ovšem neplatí pro nově vzniklý oddíl Gears, který v nastalé situaci v boji s Lucusty působí něco jako banda hrdinů na správném místě. To se ovšem ani za mák nelíbí vedoucím. Proto si vedoucí vybrali za obětní beránky právě Colea a Bairda. Navíc Baird byl v době Kyvadlových válek poručíkem a proč byl této funkce zbaven se dozvíte v kampani. V tě se také dozvíte, co se stalo se známou Kilo Squad.

Hra nově nabídne kooperativní multiplayer až pro čtyři hráče a také nový multiplayerový mód nazvaný OverRun. Ten bude poprvé v historii Gears of War založený na povolání a rozdělený na útočníky a obránce. V něm budou Locusti útočit a COG se bude bránit. Obě strany mají samozřejmě rozličné povolání - zatímco COG má tradiční povolání jako medik, voják, technik, sniper, Locusti mají širokou škálu monster. Nový multiplayerový mód zní prostě skvěle. Hra Gears of War: Judgement vychází na jaře roku 2013.

Hra vyjde na jaře roku 2013.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 130
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

Rezervováno pro další info... :) edit nestačí? :)

Každopádně se hrozně těšim trojka už mě omrzela kvůli mulťáku, ale pro mě nejlepší série na XBOX... rozjedu odznova všechny díly na insane :)

právě že multiplayer je to nejlepší na gow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu