Preca Odesláno Červenec 16, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červenec 16, 2012 Zdravím chtěl bych si koupit Xbox360 kinect a chci se zeptat jaký koupit? Jestli XBOX 360 250GB Kinect Bundle nebo MICROSOFT XBOX 360 4GB Kinect Bundle co bude lepší jsem nováček a nerozumím tomu díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frewwww Odesláno Červenec 16, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červenec 16, 2012 lepší bude s 250 take jsem vahal,lae nastesti jsem si koupil zvetsim hardiskem (4gb je malo na ukladani her, instalace, dema atd.) nebo jina moznost ukladat na flashky , ale myslim ze prvni varianta je lepší :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAdsamP Odesláno Červenec 16, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červenec 16, 2012 Rozhodně s 250GB. Hry hned instaluju aby se neopotřebovala mechanika a xbox tolik nehučí je tichej ;) Pravda je i ukladani her. Když budeš mít Forzu tak SAVY maj dost ;) Máš jasno :D ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Preca Odesláno Červenec 16, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 16, 2012 tak že 250gb, ještě dotaz když nainstaluju hru tak se uloží na HDD a nebudu už jí muset pouštět z dvd? a jak je to s aktualizacema origo her? je to automaticky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacodekany Odesláno Červenec 16, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červenec 16, 2012 Musíš tam mít DVD pro spuštění, je to ochrana. To by si pak mohl půjčit jakoukoliv hru, nainstalovat a bylo by. Auktualizace probíhají automaticky tak, že když spustíš hru, tak ti to řekně, že musíš updatovat jinak tě to vykopne z xbox live, tj. jenom pokud si připojen k netu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...