kuzla Odesláno Listopad 28, 2012 Nahlásit Share Odesláno Listopad 28, 2012 Dobrý den, jsem nováček co se týče Wii. Včera jsem udělal úpravu softwaru abych mohl hrát hry přes USB. Mohl by mi někdo proadit jak to udělat? Stáhl jsem si nějaké hry přes torrenty. Poté dám rozbalit 1 soubor (tím se rozbalí všechny) abych dostal soubor ISO. Poté v programu WBFS Manager dám přidta soubour ISO na pravou stranu. Dám tam cca 4 ISO soubory (4 růuzné hry). Pak dám Add to drive a proběhne přetažení. Jenže, když pak USB flash strčím do Wii nic to nenajde. Prosím o radu jak to děláte vy. Za případně špatně situované téma se omlouvám, ale jak jsem již řekl, jsem nováček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Sláma Odesláno Leden 29, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 29, 2013 pokud jsi postupoval podle navodu tady tak kdyz zapnes Wii tak jeden s chanelu je USB loader. Ten spust a tam máš tvoje nahrané hry. Pokud ne, neco neprobehlo podle návodu... Drobnost USB flash musí být napojen ve zdířce blíž okraji konzole.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Acer1968 Odesláno Prosinec 2, 2013 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 2, 2013 Ahoj. Stahované hry mi fungují, nejlépe se mi připravují HDD s WBFS v programu WII Backup Manager. A teď dotaz. Jde nějak zařídit, aby mohly být připojeny 2 USB disky? Tzn. nejenom v té zdířce blíž okraji konzole? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...