ludyv Odesláno Listopad 5, 2007 Nahlásit Share Odesláno Listopad 5, 2007 Ahojky...potřeboval bych poradit..... Stáhnul jsme si přes TotalCMD do složky Music nějakou muziku v MP3, ale když přendám kartu z čtečky do PSP, tak se tam ukáže složka např. Halloween, ale s NULA SONGAMA :( Nevíte co mám dělat, abych si mohl do PSP dát tak 8alb v MP3 a bylo to v pohodě? Děkuju za radu.... Mám PSP nově, tak jsem nováček :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caesar Odesláno Listopad 5, 2007 Nahlásit Share Odesláno Listopad 5, 2007 X:/MUSIC a tam bys mel hazet secko jak ces...aaale ja to hazu do X:/PSP/MUSIC ... pac sem si stahl plugin abych mohl poslouchat aji pri hrach a hlavne pri ICQ :P a tu slozku MUSIC si tam musis vytvorit sam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrla Odesláno Listopad 5, 2007 Nahlásit Share Odesláno Listopad 5, 2007 1. mysí to být čistá .mp3 nijak nezabalená 2. nesmíš vytvářet podadresáře 3. dej to přímo do x:\MUSIC (nebo psp/music) v té složce music můžeš dát kolik chceš složýek ale žádnou podsložku 4. máš naformátovanou kartu v psp? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimo Odesláno Listopad 5, 2007 Nahlásit Share Odesláno Listopad 5, 2007 u tebe bych to viděl na ty podadresáře - ty tam bejt nesměj takže max. X:\PSP\MUSIC\Slozka\1.mp3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arcane Odesláno Listopad 5, 2007 Nahlásit Share Odesláno Listopad 5, 2007 X:/MUSIC a tam bys mel hazet secko jak ces...aaale ja to hazu do X:/PSP/MUSIC ... pac sem si stahl plugin abych mohl poslouchat aji pri hrach a hlavne pri ICQ :P a tu slozku MUSIC si tam musis vytvorit sam... co je to za plugin?a pujde i na SLIMku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...