Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

HDD má divný zvuk

sooe

Otázka

Zdravím. Koupil jsem nový HDD a chtěl na něj nainstalovat nový systém, ale z notebooku se ozývají divné zvuky. Nevím jak to popsat, ale je to takové chroupaní, praskání a něco jako cvrček. V biosu HDD nevidím. Mám reklamovat? A uznají mi vůbec tu reklamaci? Jinak ten nový HDD je identický jako ten starý. V téhle oblasti jsem míň než laik...

Ještě se chci zeptat na jednu věc. Je normální, že mi ten HDD přišel jen v bublinkové obálce?

Čekal jsem nějakou vystlanou krabičku, nebo tak něco.

Odesláno z mého LT26i pomocí Tapatalk 2

Upraveno uživatelem sooe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

jop disky se prodavaj jenom v antistatickym obalu, krome velociraptoru a sas,scsi disku[ikdyz jestli sis to nechal posialt postou tak by to mohlo bejt v nejaky vystlany krabicce] jinak ten cvrcek..presne vim co myslis :D je to tezky popsat ale ten zuk by se nemel objevovat, krome pripadu kdy s nim za behu fyzicky otocis, plotna se dotkne cteci hlavy a ta od nej odskoci, pokud to dela za normalni situace kdy s hdd nehybes tak je to chyba a samozrejem je to duvod k reklamaci a to rychle aby ti to dali kus za kus, aby sis necekal 30dni...

Odkaz ke komentáři

• 0

Tak včera jsem z dlouhé chvíle zkusil znova ten HDD namontovat do ntb. Ty zvuky už to nedělá, ale při instalaci win se dostanu do bodu, kdy mám zvolit kam se má systém nainstalovat. Vidím jen prázdnou tabulku a dál už se nehnu :(

BIOS pořád to samé: HDD Not Detectet.

Odkaz ke komentáři

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah