rebrma Odesláno Leden 7, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 7, 2013 (upraveno) Cest pánové, mam takovej dotaz/prosbu , odešla mi v Xboxu mechanika Lite-ON je to stará phat verze. Našel jsem si na netu mechaniku od Samsungu http://www.playcentrum.cz/dvd-mechanika-samsung-ms28-xbox-360-491601.htm a píšou že je potřeba flash klíče z motherboardu.... Tím se dostávám k otázce, jestli tím stačí klasickej flash nebo popřípadě jak flashnu (jak ho z te desky vyškrábu) klíč z desky. Díky za rady ;) EDIT: Jen ještě dodám, původní mechanika byla Lite On ze které klíč nevytáhnu, jelikož je utavená... Upraveno Leden 7, 2013 uživatelem rebrma Doplněni info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 rebrma Odesláno Leden 9, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 9, 2013 Den dobrý, tak jak ? Žádné nápady? :'( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Ravendhi Odesláno Leden 9, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 9, 2013 Klíč z NAND se dá dostat jedině pomocí RGH. Dělat to sám bych nedoporučoval, nemáš na to ani znalosti, ani potřebný materiál, který je mimochodem relativně drahý oproti standardnímu flashi. Co se týče té staré mechaniky, možná by to z ní někdo šikovný ještě dokázal dostat. Co se týče jiné mechaniky, můžeš použít pouze stejnou jaká byla původně v xboxu, jinak ti nepůjdou AP2.5 hry jak XGD2 tak XGD3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
rebrma
Cest pánové,
mam takovej dotaz/prosbu , odešla mi v Xboxu mechanika Lite-ON je to stará phat verze.
Našel jsem si na netu mechaniku od Samsungu
a píšou že je potřeba flash klíče z motherboardu.... Tím se dostávám k otázce,
jestli tím stačí klasickej flash nebo popřípadě jak flashnu (jak ho z te desky vyškrábu) klíč z desky.
Díky za rady ;)
EDIT:
Jen ještě dodám, původní mechanika byla Lite On ze které klíč nevytáhnu, jelikož je utavená...
Upraveno uživatelem rebrmaDoplněni info
Odkaz ke komentáři