mir4a Odesláno Únor 25, 2013 Nahlásit Share Odesláno Únor 25, 2013 Zdravím... Chtěl bych si pořídit PS3 slim 12 GB...Která se dá koupit například v electroworldu do 5000 A jsem začátečník s konzolemi, do teď jsem valil jen PC. tak bych potřeboval pár rad: -Stačí 12 gb? -Když vložím hru do PS3 tak se musí nainstalovat jak na PC nebo hned hraju? -A je PS3 na tom skvěle po grafické stránce? -Platí se za mulťák? -Vyplatí se to kupovat? Předem mooc díky všem za odpovědi. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Nanaki Odesláno Únor 25, 2013 Nahlásit Share Odesláno Únor 25, 2013 -Stačí 12 gb? Nestačí. Na instalaci her, stahování dem a DLC je to zoufale málo -Když vložím hru do PS3 tak se musí nainstalovat jak na PC nebo hned hraju? Záleží na hře, ale většina nějakou instalaci požaduje. -A je PS3 na tom skvěle po grafické stránce? Oproti slušnému PC? Blbě, je to konzole stará šest let. -Platí se za mulťák? Když hop máš rád, pak zcela určitě ano. -Vyplatí se to kupovat? Záleží na tom, jaké máš rád hry. Pokud ty, co jsou na PC, nech si PC. Pokud si chceš zahrát exkluzivní hry, a že jich není málo, pak ano, vyplatí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 ClayMore Odesláno Únor 25, 2013 Nahlásit Share Odesláno Únor 25, 2013 Myslím, že otázka ohledně plateb za MP byla myšlena jinak. Na PS3 se na rozdíl od X360 za multiplayer platit nemusí ale samozřejmě potřebuješ originální hru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 mir4a Odesláno Únor 25, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 25, 2013 Jo díky... a dá se koupit verze 12 GB a pak k ní připojit třeba flashku nebo externí HDD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...