Anubis1 Odesláno Březen 29, 2013 Nahlásit Share Odesláno Březen 29, 2013 Na GDC v San Francisku Epic Games prezentoval ukázku Infiltrator, která odhaluje možnosti Unreal Enginu 4. a Activision R&D Real-time Character Demo Hodne dobre. Jsem zvedav jak to dopadne v hrach. Jestli tam uplatni vse co je ve videu tak se mame na co tesit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onefootman Odesláno Březen 30, 2013 Nahlásit Share Odesláno Březen 30, 2013 Pochybuju.To jsou zase takovy ty kecy okolo aby nas namlsaly a realita bude jiná... Já třeba ted sleduju dění okolo PS4 a už to pomalu a jistě leze ven : Novy Battlefield pouze v 720p,OPĚT 30 snímků za vteřinu atd.atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pejtrix Odesláno Březen 30, 2013 Nahlásit Share Odesláno Březen 30, 2013 BF4 pojede na ps4 v 720p/60fps a tvurci rikali ze jeste casu dost ze to mozna vytahnou na 1080p ale ze 60fps je jistych .... a navic jde o launch hru a to jeste multiplatformovku tvurci se teprve seznamuji s HW koukni treba na launch ps3 napr resistance a pozdeji killzone 3 nebe a dudy ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onefootman Odesláno Březen 30, 2013 Nahlásit Share Odesláno Březen 30, 2013 (upraveno) No nevim,třeba na EG psali o 720p a 60 fps a na Zingu psali,že ještě není rozhodnuto... Upřímně pochybuju že se dočkáme standartních 1080p a 60 fps... Grafika mě nějak netrapí (samozdřejmě ji uvítám) ale více se těšim právě na rychlejší framerate,lepší UI a větší multiplayer.Killzone 3 jsem hrál a opravdu mě to graficky neoslnilo... Co se týká HW tak si nemyslim,že by se museli nějak extra seznamovat ,když je ps4 postaveny komplet na PC architektuře.... Zajímalo by mne s čím přijde Mrkvosoft - jestli zustanu u Xboxu nebo pujdu do PS4 Upraveno Březen 30, 2013 uživatelem onefootman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pejtrix Odesláno Březen 30, 2013 Nahlásit Share Odesláno Březen 30, 2013 tady nejde o seznamovani ve smyslu jaka architektura ale o to jak dokazou ten HW co nejlip vyuzit jak nektery procesy udelat efektivneji jednim slovem -> optimalizace ... treba te kz3 neoslnil ale proste si to porovnej s resistance 1 ty hry vypadaj naprosto jinak a porad jde o ten stejnej HW ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onefootman Odesláno Březen 30, 2013 Nahlásit Share Odesláno Březen 30, 2013 Jo to máš pravdu... Až budou hry šitý přímo hardwaru tak se mame na co tesit... jsem hodně zvědavej na Mikrosoft,na grafiku ala Avatar (jak se všude psalo) to asi nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.