Platfus Odesláno Červenec 28, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červenec 28, 2013 Nazdar, chci se zeptat, jestli když si pořídím hru třeba z UK nebo US jestli mi budou fungovat trofeje a nebo DLCčka, ULC atd.. Jestli to prostě neni jen na PSN některých zemí. Moc děkuji za odpověď, ohledně PS3 jsem stále ještě nováček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Nanaki Odesláno Červenec 28, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červenec 28, 2013 Trofeje ano, bez problémů. DLC z US obvykle ne, musíš mít DLC z regionu, kde jsi koupil hru. Z UK je to většinou bez problémů, ale výjimky se najdou, už jsem viděl hry, které chtěly vysloveně EU verzi a ne UK (která se lišila). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Platfus Odesláno Červenec 28, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 28, 2013 Super, a jak je to s PSN kódy?.Malej bratr si žádá koupit na ps3 terrarii a já řekl, že když už tak sběratelskou edici. Ta ale obsahuje jen nèjaký kód do PSN a je z US, takže pravděpodobně nebude fungovat. Takže ještě k UK a EU, který region bych měl vybrat? Dík :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 seth123 Odesláno Červenec 28, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červenec 28, 2013 tak založ US psn acc a problém máš vyřešen ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Nanaki Odesláno Červenec 28, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červenec 28, 2013 PSN kódy se zadávají v regionu, pro který jsou určeny. Tedy US kód na US účtu. Pokud si ale stáhneš třeba hru na US učtu, bude fungovat na všech učtech v konzoli. To je zároveň odpověď na druhou otázku. Vybírat nemusíš, prostě si založ učty na US, UK a EU a jsi za vodou. Pak aktivuj obsah podle toho, kde co funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...