m0406 Odesláno Říjen 7, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 7, 2013 Ahoj lidi.Vypalil jsem si F1 2013 singel player jede normálně ale když chci hrát online tak mi hra spadne.V abgx ještě není autofix nevíte někdo tu stránku se seznamem her dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houba2007 Odesláno Říjen 7, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 7, 2013 http://abgx360.net/verified.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adioflip Odesláno Říjen 12, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 12, 2013 super hra, opět více realistické, na řízení je znát promněnlivá teplota trati i pneumatik, akorát, že v pitline mají ještě starý zvedáky na formule a ne ty nový na kloubu, jinak fajn, co mne malinko zklamalo jsou ty classics, je tam málo jezdců a myslel jsem, že to budou dvě hry v jedné, místo toho se ve starých formulích projedete po pár okruzích ze staré doby nebo po těch současných jinak soupisky týmů jsou trochu na hlavu... třeba Schumacher ve Ferrari z roku 1988, kdy ve Formuli 1 ještě neměl co dělat a můžete za něj jezdit závody, ve kterých nikdy nebyl... ale dobrý pokus :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeviR1 Odesláno Říjen 22, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 22, 2013 Jediný rozdíl, který jsem oproti předchozímu ročníku pocítil, je rychlejší opotřebování pneumatik. Což se projevuje tak, že asi tak 3 kola před koncem se auto skoro nedá ovládat. Začal jsem hrát kariéru a trénink a kvalifikaci vždycky odjedu v pohodě, v závodě se taky docela držím, ale nakonec stejně dojedu skoro poslední, protože pneumatiky zčervenají a nedá se s tím jet. Asi to hraju nějak špatně, protože to nemůže být normální. Každopádně kdybych za tu hru zaplatil, považoval bych to za vyhozené peníze, protože je to v podstatě F1 2012 s classic módem, který je sice docela dobrý, ale v důsledku mě to zabaví možná pár desítek minut. Kdyby ho vydali jako dlc k F1 2012 za pár stovek, tak si ho asi koupím, ale vydávat to za nový ročník za 1200 Kč je pomalu zlodějina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adioflip Odesláno Říjen 22, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 22, 2013 Jediný rozdíl, který jsem oproti předchozímu ročníku pocítil, je rychlejší opotřebování pneumatik. Což se projevuje tak, že asi tak 3 kola před koncem se auto skoro nedá ovládat. Začal jsem hrát kariéru a trénink a kvalifikaci vždycky odjedu v pohodě, v závodě se taky docela držím, ale nakonec stejně dojedu skoro poslední, protože pneumatiky zčervenají a nedá se s tím jet. Asi to hraju nějak špatně, protože to nemůže být normální.Každopádně kdybych za tu hru zaplatil, považoval bych to za vyhozené peníze, protože je to v podstatě F1 2012 s classic módem, který je sice docela dobrý, ale v důsledku mě to zabaví možná pár desítek minut. Kdyby ho vydali jako dlc k F1 2012 za pár stovek, tak si ho asi koupím, ale vydávat to za nový ročník za 1200 Kč je pomalu zlodějina. nejspíš to ale bude reálné opotřebení, protože se pneumatiky v F1 změnili, jsou nahoře více zůžené, takže to se odrazilo i na hře tím, že nemáš takovou širokou plochu na gumě jako v minulém ročníku, takže pokud jedeš v zatáčce víc než musíš (ovladač vibruje) gumy se opotřebovávají rychleji, není snad žádná hra, která by měla tak reálné slick pneumatiky jako má F1 2013, slick potřebuje teplotu, aby fungoval, ale pokud je moc velká, tak se ničí, ale je to okruh od okruhu, třeba ve Spa mi gumy vydrží i deset kol víc, než správně mají, ale na jiných okruzích je guma zničená 3 kola před pitstopem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DeviR1 Odesláno Říjen 22, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 22, 2013 U mě je právě asi největší problém s tím projížděním zatáček. Protože projet zatáčku bez toho aniž by mi vibroval ovladač skoro nazvládám. Nejde třeba to opotřebení nějak zmírnit v nastavení, nebo něco takového? Já vím, že bych to měl považovat za výhodu a přiblížení k reálnu, ale já nejsem žádný hardcore hráč a zahraju si tak jeden závod denně, někdy ani to ne, a nechci se u toho akorát nervovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adioflip Odesláno Říjen 22, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 22, 2013 U mě je právě asi největší problém s tím projížděním zatáček. Protože projet zatáčku bez toho aniž by mi vibroval ovladač skoro nazvládám. Nejde třeba to opotřebení nějak zmírnit v nastavení, nebo něco takového? Já vím, že bych to měl považovat za výhodu a přiblížení k reálnu, ale já nejsem žádný hardcore hráč a zahraju si tak jeden závod denně, někdy ani to ne, a nechci se u toho akorát nervovat. Paradoxem závodění je to, že v reálu (i v této hře) musíš projet zatáčku co nejvíc čistě, bez pískání gum a ne zbytečně rychle, takže i když pojedeš se zapnutou ideální stopou, tak i když ta čára je zelená, nesmíš hned dávat plnej, spíš pěkně pomalu to vychytat a pak budeš jezdit čistě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.