Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

FIFA 14 Ultimate Team problém s připojením do hry


free2snc

Otázka

Zdravim,

před pár dny jsem si koupil Xbox ONE a FIFU 14. Když chci hrát online zápasy v ultimate teamu tak mi to tam pořád píše "Waiting for Opponent" a nenajde mi to žádnýho protihráče. Nakonec to vždy napíše že protihráč opustil zápas. Z více než 50 pokusů mi to soupeře našlo jenom jednou. Na "starym" xboxu mi to normálně jelo bez problému a teď najednou nic. Je to vážně otravný protože jestli to bude takhle pořád tak jsem zbytečně vyhodil prachy. Vůbec nevim co s tim mam dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Recommended Posts

  • 0

Těžko říct. Jak jsem psal v jiné diskuzi na tomto fóru FUT mi několik týdnů nejel a podpora EA mi nepomohla ani nenapověděla. Na XBox 360 jsem taky nikdy takový problém neměl. Resetoval jsem router a otevřel příslušný porty: tady a tady . V mým případě mi příslušný port (asi) blokovala služba ReadySHARE Cloud (služba poskytovaná Netgear routerům) kterou jsem měl zapnutou. Když jsem ji vypnul, tak mi to okamžitě jelo.

Jak máš konzoli na net připojenou? Přes wifi nebo kabel? Všechny testy sítě v "Settings" na konzoli proběhnou bez problémů? Máš mezi konzolí a modemem/routerem nějaký switch? Fakt nevím, nejsou odborník, ale zdá se, že ti co maj problémy s hraním online, a EA FIFA 14 fóru je plno příspěvků s podobným problémem, maj nějakej problém s nastavením vlastní sítě. Jinak řečeno MS a/nebo EA něco posrali což některým uživatelům dělá problémy na síti. Tedy to je má zkušenost.

Upraveno uživatelem tuco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Díky za rady. Zkusil jsem nastavit ty porty ale nepomohlo to.... Jinak konozoli jsem zkušel připojit jak přes wifi tak i přes kabel a pořád dokola to samý. Všechny testy jsou ok a switch nemam. Prostě to vůbec nechápu. Dnešní bilance 100 pokusů o připojení 0 her a bojím se že to takhle bude pokračovat. Na různých fórech jsem četl že pár lidí má podobné problémy ale nikde jsem nenašel jak to vyřešit a EA je to úplně ukradený hlavně že ze mě dostali 1500 za nefunkční hru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Přeinstalovat jsem to zkoušel už třikát a pořád to samý. YouTube i Skype jedou normálně. Na oficiálnim fóru EA mi včera nějakej týpek řekl že chystají patch který by měl tyhle problémy řešit. Jen se neví kdy ten pach vyjde, takže mi asi nezbývá nic jiného než čekat a doufat že to vydaj co nejdřív....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

no včera jsem zkoušel hrát normální online sezóny a tam se to chová tak že mi to napíše že mi to soupeře našlo chvíli to čeká a pak napíše že spojení se soupeřem bylo ztraceno a že to mám zkusit znovu...

Upraveno uživatelem free2snc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Paráda... Po updatu pořád to samý. Tohle už mi fakt přijde divný. Xbox i fifu mám taky z Anglie a také mě napadlo jestli to není tím. Fakt si už vůbec nevím rady. Teď jsem prodal x360 takže nemám na čem hrát :/ Člověk si koupí něco novýho a ono to nefunguje. Vážně nemám slov...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Zdravím , nevyřešili ste něják tento problém ? Koupil sem si totiž XONE asi před 2 měsícema a mám s tím taky problémy za ty 2 měsíce sem si zahrál ve FIFĚ 14 jen 1 online zápas v sezónách, vždy jindy to napíše : Connection to your opponent was lost a UT mi taky nejde. Několikrát sem si psal v chatu s někým s EA Sports o tomto problému ale i když sem všechny možný možnosti vyzkoušel tak furt nefunguje už fakt nevím co s tím, tohle fakt nemá obdoby...

jiný hry mi na XONE normálně fungují..

tak pokud ste to někdo už vyřešili tak prosím dejte vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Zdravím , nevyřešili ste něják tento problém ? Koupil sem si totiž XONE asi před 2 měsícema a mám s tím taky problémy za ty 2 měsíce sem si zahrál ve FIFĚ 14 jen 1 online zápas v sezónách, vždy jindy to napíše : Connection to your opponent was lost a UT mi taky nejde. Několikrát sem si psal v chatu s někým s EA Sports o tomto problému ale i když sem všechny možný možnosti vyzkoušel tak furt nefunguje už fakt nevím co s tím, tohle fakt nemá obdoby...

jiný hry mi na XONE normálně fungují..

tak pokud ste to někdo už vyřešili tak prosím dejte vědět.

Jakého máš poskytovatele internetu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
A máš modem Comtrend VR-3026e?

jj nedavno sem na něj přešel, na ten VDSL internet a mám i tento modem, a dříve sem měl Zyxel Prestige 660HW-T3 v2 ale je pravda že když sem měl ten Zyxel tak sem tu Fifu tolik nezkoušel zprovoznit protože během několika dní sem zrovna přecházel na ten nový VDSL a myslel sem si že to už určitě půjde a bohužel..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
jj nedavno sem na něj přešel, na ten VDSL internet a mám i tento modem, a dříve sem měl Zyxel Prestige 660HW-T3 v2 ale je pravda že když sem měl ten Zyxel tak sem tu Fifu tolik nezkoušel zprovoznit protože během několika dní sem zrovna přecházel na ten nový VDSL a myslel sem si že to už určitě půjde a bohužel..

Takže máš úpně stejného poskytovatele i modem jako mám já. Problém bude nejspíš v tom modemu (ale nerad bych kecal). Já už jsem totiž taky zkusil úplně všechno a jediný co zabralo bylo, když jsem vzal xbox sebou do školy a tam vše fungovalo normálně. Takže jsou jenom dvě varianty čím to může být že nám to nefunguje. Buď je to poskytovatelem nebo tím modemem. Poskytovatelem to podle mě být ale nemůže, protože za půl roku co tento problém již řeším jsi jediný kdo řeší úplně to samé. Přeci jenom O2 má většina lidí a tak nevěřim, že všichni ostatní co hrají fifu na xbox one, mají jiného poskytovatele než je právě O2. Taky už jsem zkusil, úplně všechno. Psal jsem na O2, psal jsem do EA a s žádným řešením, které mi bylo navrhnuto jsem neuspěl. Ani směrování portů mi nepomohlo, takže asi jediné co mi zbyde bude koupit nový modem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Takže máš úpně stejného poskytovatele i modem jako mám já. Problém bude nejspíš v tom modemu (ale nerad bych kecal). Já už jsem totiž taky zkusil úplně všechno a jediný co zabralo bylo, když jsem vzal xbox sebou do školy a tam vše fungovalo normálně. Takže jsou jenom dvě varianty čím to může být že nám to nefunguje. Buď je to poskytovatelem nebo tím modemem. Poskytovatelem to podle mě být ale nemůže, protože za půl roku co tento problém již řeším jsi jediný kdo řeší úplně to samé. Přeci jenom O2 má většina lidí a tak nevěřim, že všichni ostatní co hrají fifu na xbox one, mají jiného poskytovatele než je právě O2. Taky už jsem zkusil, úplně všechno. Psal jsem na O2, psal jsem do EA a s žádným řešením, které mi bylo navrhnuto jsem neuspěl. Ani směrování portů mi nepomohlo, takže asi jediné co mi zbyde bude koupit nový modem.

No já už sem taky zkusil snad všechno a nic mě už nenapadá, ale pamatuji si že sem tu fifu zkoušel i když sem měl ten Zyxel a nešlo to ale právě si už nejsem jist jestli sem zkoušel směrovat porty, tak jako tak sem už s toho na nervy. Vím ale že tento problém májí i lidi v zahraničí, dají se o tom najít diskuze ale někomu něco pomohlo a někomu třeba nic... každopádně EA by si mělo ošéfovat aby to šlo na všech modemech se všemi poskytovateli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
No já už sem taky zkusil snad všechno a nic mě už nenapadá, ale pamatuji si že sem tu fifu zkoušel i když sem měl ten Zyxel a nešlo to ale právě si už nejsem jist jestli sem zkoušel směrovat porty, tak jako tak sem už s toho na nervy. Vím ale že tento problém májí i lidi v zahraničí, dají se o tom najít diskuze ale někomu něco pomohlo a někomu třeba nic... každopádně EA by si mělo ošéfovat aby to šlo na všech modemech se všemi poskytovateli.

No já doufám, že ve FIFĚ15 už všechno pojede normálně. Jako vážně mě štve, že jsem za to vyhodil docela dost peněz a vůbec jsem si nezahrál. Taky koho baví hrát pořád singleplayer?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
No já doufám, že ve FIFĚ15 už všechno pojede normálně. Jako vážně mě štve, že jsem za to vyhodil docela dost peněz a vůbec jsem si nezahrál. Taky koho baví hrát pořád singleplayer?

jj no hlavně pokud to neumí na XONE udělat tak aby to šlo každýmu tak se na to měli úplně vykašlat... já osobně si už FIFU 15 nekoupím, nebudu jim dělat vola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Takže máš úpně stejného poskytovatele i modem jako mám já. Problém bude nejspíš v tom modemu (ale nerad bych kecal). Já už jsem totiž taky zkusil úplně všechno a jediný co zabralo bylo, když jsem vzal xbox sebou do školy a tam vše fungovalo normálně. Takže jsou jenom dvě varianty čím to může být že nám to nefunguje. Buď je to poskytovatelem nebo tím modemem. Poskytovatelem to podle mě být ale nemůže, protože za půl roku co tento problém již řeším jsi jediný kdo řeší úplně to samé. Přeci jenom O2 má většina lidí a tak nevěřim, že všichni ostatní co hrají fifu na xbox one, mají jiného poskytovatele než je právě O2. Taky už jsem zkusil, úplně všechno. Psal jsem na O2, psal jsem do EA a s žádným řešením, které mi bylo navrhnuto jsem neuspěl. Ani směrování portů mi nepomohlo, takže asi jediné co mi zbyde bude koupit nový modem.

Kdyžtak pokud by sis koupil ten nový modem tak dej vědět jestli to na něm funguje nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu