Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Problém s LIVE


Zdenek1993

Recommended Posts

Zdravím před pár dny bylo vše ok, ale před dvěma dny zapnu xbox a najednou moje hry, které mám jsou šedé, nevidím jejich obrázky, nemohu vyhledávat žádné hry, ani aplikace na market place. Ukáže mi to prostě not items a když v dasboardu kliknu na account neukáže mi to moje zlaté členství ale vyhodí chybu 807B01F4 a v okýnku Your Membership mě to píše Cant list your memberships. Please try later again.... nechapu co se děje nebo čím to může byt... hry a aplikace ale mohu nomrálně používat a hrát online... Dokonce mě nešel profil ani na stránkách. Přihlásil jsem se a po kliknutí na "můj účet" to vyhodilo ups tohle se nemělo stát někde je chyba a bla bla bla nevíte co to može byt? řešil jsem to 3 hodiny s podporou před dvěma dny a nevědí si stím rady dokonce mě volali z US a musel jsem nadiktovat ID a serial number meho xboxu už jsem z toho na prášky..... jeden xbox mě odejte tak si koupím 2. a po 3 týdnách zase toto.. Zkoušel jsem vymazat case, smazat a znovu nahrát profil a nic prostě nic!

Upraveno uživatelem Zdenek1993
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 66
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

Tak pánové od té doby co jsem postnul tento příspěvek, jsem ve stálém kontaktu s podporou Xbox LIVE přez email. Psal jsem jim, že se toto děje u více lidí v ČR a je to v řešení a jsou si vědomi problému. Bohužel momentálně není možnost nic víc udělat. Máme prostě čekat. Takže nám asi ani nic jiného nezbude. Každopádně dávám to sem aby jste věděli že se to tam u nich nějak řeší a ví se o tom. Bylo mi řečeno, že to mám každým dnem sledovat, protože není určitý čas nebo datum kdy bude vše ok. Tak snád to bude brzy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak me to taky blbne. Celej den v pohode a tak si rikam, ze si koupim Gold na mesic. No a pic! V momente, jak jsem to zaplatil mi to dela uplne to same co vam a zacalo to prakticky pred hodinou. Vidim, ze s tim uz jsou problemy od vcerejska, takze jsem zvedavej, jak tohle dopadne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je na držku.. Večer jsem si koupil Gold na rok a chci ho aktivovat a bum, hází to error.. Psal jsem si s podporou a ženská mi řikala že mám problem v routeru, že musim otevřít nějaké porty, vite o tom nekdo neco nebo myslite ze mam problem stejny jako vy? A kdyz se prihlasim na xbox.com tak mi to tam ukazuje ze mam omezene sluzby v uctu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu