Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Vetrovka.cz - Automatické tagování v Skliku: výhody a pasti


CFbot

Recommended Posts

Sklik spustil autotagging kampaní! Nyní je možné nastavit, že se k reklamám automaticky přidají UTM parametry pro Google Analytics (nebo jakékoliv jiné parametry pro vaše měření). Nemusíte nic řešit. Doteď jsem používala autotagging v AdWords (čili cílové adresy bez jakýchkoliv parametrů) a doplnění UTM parametrů pro Sklik před importem v AdWords Editoru. Není to zásadně […]

The post Automatické tagování v Skliku: výhody a pasti appeared first on Větrovka.cz.

Víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu