Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Odesláno (upraveno)

133m.jpg

Info o hře:

V první řadě jde o příběh, který by se měl už podle náznaků a dosavadních informací odehrávat v modernější době, než tomu bylo v případě Demon’s Souls, konkrétně tedy v 19. století. Hlavní hrdina se bude pohybovat ve starověkém městě Yharnam, které bylo napadeno neznámou epidemií, a zařadí se po bok lovců. Ti vyráží noc co noc do ulic prokletého města, aby lovili bestie a jednou, možná, přinesli celému Yharnamu mír.

Co se týče nepřátel, bestie jsou popisovány spíše mnohoznačně, měly by však být dostatečně hbité a uplatňovat pokaždé trochu jiný způsob boje. I proto sehraje důležitou roli taktika, ostatně jak už to bývá u her od From Software zvykem, a hráči opět uplatní spíše opatrný a metodický postup.

K boji budou mít k dispozici dvě unikátní zbraně - jednu podobnou pile, druhou naopak brokovnici - a zatím to nevypadá, že by chtěli vývojáři s arzenálem experimentovat. Je to možná trochu netradiční způsob, ale v článku se jasně píše, že takto Lovci bojují a vzhledem k tomu, že jejich výcvik pravděpodobně podléhá sjednoceným pravidlům, budeme si muset na dvojici popisovaných zbraní zvyknout.

Zdroj:

DualShockers

Platformy: jen pro PlayStation 4

Žánr: Akční, RPG, Adventura

Vydání v ČR: 6.2.2015

Homepage: https://www.playstation.com/en-us/games/bloodborne-ps4

Trailery:

.com%2Fwatch%3Fv%3DG203e1HhixY&has_verified=1

.com%2Fwatch%3Fv%3D_5o8jwqKsDE&has_verified=1

Walkthrough/Gameplay:

.com%2Fwatch%3Fv%3DoWId6_Pemck&has_verified=1

Upraveno uživatelem mikas_cze
  • 5 weeks later...
  • Odpovědi 1.2k
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Odesláno

Tam nejsou náhodně generovaný dungeonY, ale dungeon, jen jeden. Při speciálním "chalice" rituálu se vám vygeneruje dungeon, který by měl mít víc pater, rozmanité potvory apod. a ten půjde hrát v coopu nebo bez a sdílet s ostatními hráči. Podstatné je, že se celková podoba zafixuje až do té doby, než uděláte znovu ten rituál. Je to proto, podle Miyazaki-sana, aby hráči mohli vyzkoušet různé strategie jak to projít, natrénovat to, popř. se porovnat s ostatními. Když to omrzí, tak by měl jít vygenerovat nový. Levely ve hře takto dělány nebudou, ty jsou navrženy pevně. Chtějí s tím dopřát hráčům pocit objevování nového potom, co budou hru dokonale znát a už je v podstatě nic nepřekvapí tak, jako při prvním průchodu.

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu