kokin Odesláno Prosinec 14, 2007 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 14, 2007 když jsi koupím psp slim, pujdou mě na něm iso hry? jestli ne, prosím o radu, děkuji! někde jsem četl, že záleží jaký má psp firmware jsem začátečník a nějak tomu nerozumim:blink: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Tommzs Odesláno Prosinec 14, 2007 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 14, 2007 ne u PSP slim nezáleží. musí se udělat pandora a tu můžeš vytvořit pouze za pomocí PSP, které už custom firmware mělo. Nejlepší je napsat odkud jsi a s někym se sejit.;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 sAintRK Odesláno Prosinec 14, 2007 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 14, 2007 u PSP phat ( fat ) zalezi na FW u slimka ne len pandorka a CF Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 petrla Odesláno Prosinec 14, 2007 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 14, 2007 napíšeš z kama si a někdo ti to udělá já bydlím kus od zlína takže pokud bydlíš blízko! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 kokin Odesláno Prosinec 14, 2007 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 14, 2007 takže,není možno, když jsi koupim psp, rozjed iso hry,jo? ale na jednej stránce psali, že na nějakym firmweru iso hry rozjed jdou, tak já nevim a kolik to stojí - downgrade? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 kokin Odesláno Prosinec 14, 2007 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 14, 2007 já bydlim kousek od litomyšle, tak to asi nic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...