Luky Lou Odesláno Březen 6, 2015 Nahlásit Share Odesláno Březen 6, 2015 Na AC:Unity mi jdou titulky jen anglický, francouzský a ruský. Nevíte někdo co dělám špatně že tam nemůžu najít titulky CZ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Luky Lou Odesláno Březen 7, 2015 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 7, 2015 Poraď te mi někdo pls, jsem začátečník a PS4 mám chvilku, děkuju za každou radu :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Pyžma Odesláno Březen 8, 2015 Nahlásit Share Odesláno Březen 8, 2015 Mně to jde normálně. Jsi si jistý, že máš verzi s CZ titulky? Případně pozor CZ titulky jsou jen u mluvení postav, žádné ostatní texty přeloženy nejsou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Pyžma Odesláno Březen 8, 2015 Nahlásit Share Odesláno Březen 8, 2015 Options - Sound Options - Subtittles language - Czech Zde se to nastavuje. Ještě doporučuji zkontrolovat krabičku, jestli opravdu hra obsahuje CZ titulky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 MaraTFSI Odesláno Březen 8, 2015 Nahlásit Share Odesláno Březen 8, 2015 Jednoduchy... kdyz je tam nemas ty cz titulky tak nemas ceskou verzi a nijak jinak je tam nedostanes. Kde jsi hru kupoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Luky Lou Odesláno Březen 8, 2015 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 8, 2015 Vyměnil za The Order, dotyčnej říkal že AC kupoval tady v kamenym obchodě a že se po CZ titulkách nepídil, tak jsme asi doma :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 MaraTFSI Odesláno Březen 8, 2015 Nahlásit Share Odesláno Březen 8, 2015 Jedna z mala her na ps4 v cestine a on se po cz titulkach nepidil?:-D Bud miluje anglictinu vic nez svuj rodnej jazyk a nebo jsme doma jak pises... :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
Luky Lou