Tak se budu snazit byt strucny, aby to nebylo moc dlouhy.
Na release day New 3DSXL jsem si ho koupil, super produkt, byl jsem spokojenej.
Po mesici a pul zacne trochu blbnout gamecard reader, pres to, ze jsem zarizeni nosil v tvrdym pouzdre, casto se mi po par hodinach sleep modu po naslednym otevreni ukazalo ze jsem gamecard removnul a vsechen unsaved progress je lost, gamecard musim vyndat ven a dat zpatky dovnitr.(Pokemon, ACNL je to jedno, to savuju porad, ale u MH4U je to uprostred huntu neuveritelne otravny)
Poslu do zarucniho servisu (Conquest entertainment), problem popisu co nejpodrobneji.
Po mesici dojde konzole v identickym stavu s poznamkou ze "na zarizeni se daji normalne hrat hry". NO SHIT SHERLOCK. Nejakej ♥♥♥♥♥ v ramci 4 tydnu si na tom asi 3x spustil ruzny hry na 10 minut a jinak me nechal cekat jak blba.
Dobra, problem se dokazuje fakt blbym zpusobem, tohle nema cenu resit dal.
Fast forward do Cervence, uprostred dne jsem otevrel 3DS a z niceho nic se vyplo. Zkusim zapnout, sviti modra LED, znova se to vypne, google search ukazal ze je nejspis nejakym zpusobem poskozeny vrchni display.
Opet do zarucniho servisu posilam 3DS s tim, ze produkt je nepouzitelny a neda se zapnout.
Po mesici mi konzole dojde v horsim stavu nez prisla. Neschopny "expert", ktery moje 3DS rozebiral, dojebal sroubky na rozebrani konzole (az pod tim prvnim krytem, prvni kryt je rozebiratelnej na vymeneni microSD + baterie) a svedl na me, ze JA jsem neopravnene rozebral konzoli a ze zaruka je najednou neplatna.
Je nejakej zpusob, kterym se muzu proti tomuhle branit? Ty hovada si to pokazdy nechaji skoro celej mesic, coz je maximalni lhuta pro zarucni servis a za celou dobu s tim udelaji uplny ♥♥♥♥♥. Pred zaslanim do zarucniho servisu jsem Conquestu vzdycky napsal na e-mail jestli tento problem muzou vyresit, na 2 ruzny emaily mi nikdo nikdy neodpovedel.
Cela spolecnost Conquest je banda neschopnych linych hovad, ktery jako spolecnost nedelaji nic jinyho, nez importujou produkty z Nemecka a prodavaji v Cesku za prirazku. Jejich zakaznicky servis v podstate neexistuje. Kdyz jsem reklamoval na jedne z oficialnich pobocek Applu svuj iPod touch, ze se mi zasekl sleep button, dodal jsem fakturu, iPod, a za 3 pracovni dny jsem dostal novej bez jakychkoliv otazek, vymluv a prodlev. Proc Conquest nemuze byt takovy taky?
Otázka
Mates1500
Tak se budu snazit byt strucny, aby to nebylo moc dlouhy.
Je nejakej zpusob, kterym se muzu proti tomuhle branit? Ty hovada si to pokazdy nechaji skoro celej mesic, coz je maximalni lhuta pro zarucni servis a za celou dobu s tim udelaji uplny ♥♥♥♥♥. Pred zaslanim do zarucniho servisu jsem Conquestu vzdycky napsal na e-mail jestli tento problem muzou vyresit, na 2 ruzny emaily mi nikdo nikdy neodpovedel.
Cela spolecnost Conquest je banda neschopnych linych hovad, ktery jako spolecnost nedelaji nic jinyho, nez importujou produkty z Nemecka a prodavaji v Cesku za prirazku. Jejich zakaznicky servis v podstate neexistuje. Kdyz jsem reklamoval na jedne z oficialnich pobocek Applu svuj iPod touch, ze se mi zasekl sleep button, dodal jsem fakturu, iPod, a za 3 pracovni dny jsem dostal novej bez jakychkoliv otazek, vymluv a prodlev. Proc Conquest nemuze byt takovy taky?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky
2 odpovědi na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.