Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Muzu se branit proti neuveritelne shitty servisu zaruky?


Otázka

Odesláno

Tak se budu snazit byt strucny, aby to nebylo moc dlouhy.

  • Na release day New 3DSXL jsem si ho koupil, super produkt, byl jsem spokojenej.

  • Po mesici a pul zacne trochu blbnout gamecard reader, pres to, ze jsem zarizeni nosil v tvrdym pouzdre, casto se mi po par hodinach sleep modu po naslednym otevreni ukazalo ze jsem gamecard removnul a vsechen unsaved progress je lost, gamecard musim vyndat ven a dat zpatky dovnitr.(Pokemon, ACNL je to jedno, to savuju porad, ale u MH4U je to uprostred huntu neuveritelne otravny)

  • Poslu do zarucniho servisu (Conquest entertainment), problem popisu co nejpodrobneji.

  • Po mesici dojde konzole v identickym stavu s poznamkou ze "na zarizeni se daji normalne hrat hry". NO SHIT SHERLOCK. Nejakej ♥♥♥♥♥ v ramci 4 tydnu si na tom asi 3x spustil ruzny hry na 10 minut a jinak me nechal cekat jak blba.

  • Dobra, problem se dokazuje fakt blbym zpusobem, tohle nema cenu resit dal.

  • Fast forward do Cervence, uprostred dne jsem otevrel 3DS a z niceho nic se vyplo. Zkusim zapnout, sviti modra LED, znova se to vypne, google search ukazal ze je nejspis nejakym zpusobem poskozeny vrchni display.

  • Opet do zarucniho servisu posilam 3DS s tim, ze produkt je nepouzitelny a neda se zapnout.

  • Po mesici mi konzole dojde v horsim stavu nez prisla. Neschopny "expert", ktery moje 3DS rozebiral, dojebal sroubky na rozebrani konzole (az pod tim prvnim krytem, prvni kryt je rozebiratelnej na vymeneni microSD + baterie) a svedl na me, ze JA jsem neopravnene rozebral konzoli a ze zaruka je najednou neplatna.

Je nejakej zpusob, kterym se muzu proti tomuhle branit? Ty hovada si to pokazdy nechaji skoro celej mesic, coz je maximalni lhuta pro zarucni servis a za celou dobu s tim udelaji uplny ♥♥♥♥♥. Pred zaslanim do zarucniho servisu jsem Conquestu vzdycky napsal na e-mail jestli tento problem muzou vyresit, na 2 ruzny emaily mi nikdo nikdy neodpovedel.

Cela spolecnost Conquest je banda neschopnych linych hovad, ktery jako spolecnost nedelaji nic jinyho, nez importujou produkty z Nemecka a prodavaji v Cesku za prirazku. Jejich zakaznicky servis v podstate neexistuje. Kdyz jsem reklamoval na jedne z oficialnich pobocek Applu svuj iPod touch, ze se mi zasekl sleep button, dodal jsem fakturu, iPod, a za 3 pracovni dny jsem dostal novej bez jakychkoliv otazek, vymluv a prodlev. Proc Conquest nemuze byt takovy taky?

2 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Odesláno

Napiš jim doporučený dopis na adresu sídla, název např. Výzva. Obsahem tohoto dopisu popiš stručně to, co jsi napsal sem. Že jsi dle § 2113 a další zákona č. 89/2012 Sb., měl záruku na zboží. Záruku dle § 2165 (89/2012) jsi uplatnil tehdy a tehdy na základě toho a toho. Jednali s tebou takto a takto. Jen pro tebe podotýkám, že na základě § 2173 má prodávající povinnost při uplatnění práva z vadného plnění písemně (aspoň mailem) potvrdit kdy byla oprava provedena, co bylo opravováno a jak dlouho to trvalo.

S ohledem na výše uvedené požaduješ dodání nové věci bez vad. Pokud nebude vadný stav věci napraven do měsíce od doručení Výzvy, zplnomocníš svého právního zástupce k provedení všech právních úkonů ve věci. Zejména pak podání soukromoprávní žaloby a oznámení na protiprávní spotřebitelské praktiky České obchodní inspekci. A uvidíš, jak odpoví. Za zkoušku to obvykle stojí. Příště je podobné dotazy dobré klást na různé pro bono společnosti pomáhající spotřebitelům.

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu