neon Odesláno Leden 1, 2008 Nahlásit Share Odesláno Leden 1, 2008 Budete potřebovat: pc s sata řadičem xbox 360 sata kabel USB Flash Disk(stačí 128 MB) Iprep 101 v006 CFW Trochu štěstí Iprep 101 v006 http://rapidshare.com/files/80506111/iPrep_101-006.rar.html http://czshare.com/148398/t7yg/iPrep_101_006.rar CFW http://rapidshare.com/files/80506429/BenQ_iXtremev1.1MultiSpeed_updated_firmtool.rar.html http://czshare.com/148397/jlt1/BenQ_iXtremev1.1MultiSpeed_updated_firmtool.rar Takže mi to nedalo a připravil jsem pro vás flash mechaniky benq která je dodávána ve verzi Arcade a Elite možná se objeví i ve verzi Premium. Spustíme program Iprep 101 v006 a najedeme na Load Firmware Najedeme do vyhledávače a najdeme v pc fw kterým budeme flashovat mechaniku najdeme fw a klikneme na otevřít Po otevření dostaneme na výběr jak mechaniku flashnout respektive jakou rychlostí jse nám budou DVD načítatčím vyšší rychlost tím menší doba loadingu her ale zase větší hlučnost mechaniky ,čím menší rychlost vyberete tím menší hlučnost, ale hra se nemusí spustit nebo se bude sekat .Po zmáčknutí ne se vám objeví jiná rychost doporučuji vybrat rychlost 8x. V dalším kroku jsi vyberte váš sata řadič v mém případě nforce 590/570/550 Teď jsi vyberte písmeno vašeho USB Flash disku a zaškrtněte Format/Make Device bootable a zmáčkněte Prepare Destination Po dokončení kopírování souborů zmáčkněte OK a Iprep můžete zavřít¨ Teď jse můžeme pustit do samostného flashování.Nejprve jak otevřít xbox. http://www.youtube.com/watch?v=LXwXC1IE_ck Po otevření xka připojíme xko s pc pomocí sata kabelu vše provádíme za vyplého stavu xka i pc.K xku připojíme zdroj a ten do elektřiny.Video kabel připojíme do xka ale už ne do televize ale necháme ho jen tak volně ležet. Pokud máte vše tak jak má být zapneme pc a nabootujeme flash z našeho USB disku(bootování provádíme tak že najedeme do biosu kde vypneme všechny hdd mechaniky disketovky atd.Uložíme a flash by jse me nabootovat pokud ne v biosu jsi vybere presné za